Fandom

AngryBirds Wiki

Cordon Bleugh!

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Share

Cordon Bleugh!
Cordon Bleugh!.jpeg
Numer odcinka 7
Poprzedni Pig Talent
Następny True Blue?
Data premiery 28 Kwiecień, 2013

Pyszne ble! (oryg. Cordon Bleugh!) jest siódmym odcinkiem z serii Angry Birds Toons.

Streszczenie

Matylda ugotowała obrzydliwą zupę i zawołała inne ptaki na obiad. Tymczasem dwie Zwykłe Świnie i Corporal Pig wspinali się na wzgórze i zamierzali ukraść jajka.

Red, The Blues i Chuck szybko przybiegli myśląc, że będą mieli do czynienia z pyszną zupą. Matylda nałożyła każdemu ptakowi zupy do miski i poszła. Red oblizał się i zjadł łyżkę zupy, ale była obrzydliwa. Odbiło mu się smrodem zupy. Smród był taki obrzydliwy, że zabił muchę. Chuck popatrzył na swoją zupę i szybko wylał ją pod drzewo. Drzewo aż od niej spróchniało. Tymczasem jeden z prosiaków wszedł na wzgórze, ale spróchniałe drzewo spadło na niego i zepchnęło ze wzgórza. Tymczasem Niebiescy nie chcieli jeść zupy i zaczęli ją sobie podawać, aż jeden wpadł na pomysł. Wystrzelił zupę z procy w góry. Zupa trafiła w głaz, który zaczął spadać na inne aż w końcu głazy wystrzeliły w górę wielki głaz. Jeden z Minion Pigów wszedł na wzgórze i podszedł do jajek, ale głaz spadł na niego. Świnia przykleiła się do niego, a ten zaczął się toczyć i spadł ze wzgórza. Tymczasem przyszła Matylda i zobaczyła, że ptakom smakuje jej zupa i chciała im dać więcej, ale wszyscy odmówili. Wtedy Matylda się wkurzyła, a wszystkie ptaki przestraszyły się i uciekły. Matylda się rozpłakała i podeszła z zupą do krańca wzgórza, by ją wylać. Zrobiła to centralnie na Kaprala. Matylda spojrzała w dół i zobaczyła poobijane świnie. Zdenerwowała się, ale nagle świnie zaczęły jeść jej zupę. Matylda się ucieszyła i poszła, ale nie zauważyła, że przypadkiem zepchnęła ze wzgórza kocioł, który spadł na świnie i je uwięził. Ale świnie zbytnio się tym nie przejęły i dalej jadły zupę.

Wystąpili

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki