FANDOM

"Clash of Corns" (z ang. Zderzenie kukurydz Natarcie na kolbę) Jest to 37 odcinek pierwszej serii "Angry Birds Toons"

Opisy

Z Youtube i Toons.tv (przetłumaczony)

Bomb chce tylko zjeść kukurydzę Matyldy. Ona, oczywiście nie jest tym zachwycona i zrobi wszystko, żeby go powstrzymać. Ale czy to da jej zasady pokoju?

Z DVD

Ptak Bomba chce zjeść jedyną sadzonkę kukurydzy. Matyldzie się to oczywiście nie podoba i zrobi wszystko, aby go powstrzymać. Jak to się jednak ma do jej zamiłowania pokoju?

Historia

Wielka chrapka na kukurydzę

Pewnego dnia Matylda była w swoim ogrodzie i podlewała kukurydzę. Była nią zachwycona. Nagle pojawił się Bomb i zobaczył kukurydzę. Miał wielką ochotę ją zjeść. Matylda jednak nie chciała, żeby to zrobił, ale Czarny Ptak jej nie słuchał. Już prawie miał roślinę w dziobie, gdy niezadowolona Biała Ptaszyna odciągnęła go za pomocą grabi na klif i zostawiła mu marchewkę. Ale Bomb nie chciał marchewki tylko kukurydzę. Zasmucony eksplodował cichutko.

Bomb nie ma zamiaru się poddać!

Udawanie chorego

Gdy Matylda czyściła kukurydzę, Bomb był ukryty w krzakach. Postanowił użyć podstępu - namalował na całym swoim ciele fioletowe kropki i zaczął udawać przed Matyldą chorego. Gdy Kura go zobaczyła, była zaskoczona. Gilołuszczowi bardzo zależało na kukurydzy. Dał koleżance do zrozumienia, że poczuje się lepiej, gdy mu ją da i zaczął płakać. Matylda nie chciała, żeby Bombowi było przykro i postanowiła dać mu kukurydzę. Czarny Ptak poczuł się lepiej i chciał ją wziąć. Niestety nie zauważył, że jego łzy zmyły kropki i go zupełnie zdemaskowały! Matylda była zła. Dała Bomba do dzioba farbę. Zaskoczony Czarny Ptak wyleciał w powietrze, wybuchając dwa razy.

Włamanie

W nocy Bomb w przebraniu ninja postanowił zakraść się do ogrodu Matyldy i ukraść kukurydzę. Kiedy się ruszył, niechcący nadepnął na sznurek, który się urwał. Dzwonek zadzwonił i zaalarmował Matyldę ukrytą w krzakach. Wtedy w kierunku Bomba zaczął staczać się wielki głaz! Przestraszony Czarny Ptak uciekł i eksplodował kilka razy.

Przebranie pszczoły

Wczesnym rankiem Matylda przebrała się za żołnierza, wykopała dołek w ziemi i ustawiła płot z drutów. Była gotowa bronić swojej kukurydzy! Wtedy Gilołuszcz wyskoczył zza krzaków przebrany za pszczołę. Chciał w ten sposób jak najbliższej podejść do kukurydzy. Matylda nie dała się nabrać na sztuczkę Czarnego Ptaka i zaczęła w jego kierunku strzelać ziemniakami! Przestraszony Bomb zaczął uciekać przed spadającymi warzywami, ale nagle zaczęło na niego spadać bardzo dużo ziemniaków i uderzyły go.

Matylda zaczyna rozumieć swój błąd

Matylda zobaczyła eksplozję i znowu namierzyła Bomba, ale zauważyła, że Wybuchowy Ptak się trząsł i był smutny i przestraszony. Nagle Kura Jedwabista zdała sobie sprawę, że popełniła błąd i zaszła za daleko. Pomyślała, że jej czarny kolega naprawdę uwielbia jeść kukurydzę.

Przeprosiny Matyldy i radość Bomba

Bomb, który jeszcze był w jednym z dołków w ziemi, wciąż był w szoku. Wkrótce Matylda podeszła do niego i dała mu na talerzu zerwaną kukurydzę. Czarny Ptak trochę się zdziwił, że jego przyjaciółka tak nagle zmieniła zdanie. A Kura w ramach przeprosin podsunęła bliżej talerz. Bomb był tak szczęśliwy, że aż podskoczył do samego nieba. Mógł nareszcie zjeść kukurydzę!

Niespodzianka w postaci popcornu

Wtedy piórka na jego głowie zapaliły się, potem doszło do wybuchu, a kukurydza, którą Bomb trzymał w dziobie, wyleciała w powietrze i eksplodowała jak sztuczne ognie. Po chwili z nieba zaczął spadać popcorn. Widząc to, Bomb i Matylda zachichotali. Gilołuszcz z wdzięczności pocałował Kurę w policzek, a następnie oba ptaki otworzyły dzioby i zaczęły się delektować popcornem z nieba.

Morał

Chciwość nie prowadzi do niczego dobrego. Należy się dzielić tym, co mamy i myśleć nie tylko o sobie, ale i o innych

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka jest parodią strategicznej gry mobilnej "Clash of Clans"
  • To drugi pod rząd i zarazem siódmy odcinek, w którym nie występują świnie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki