Fandom

AngryBirds Wiki

Clash of Corns

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Share

"Clash of Corns" (z ang. Zderzenie kukurydz Natarcie na kolbę) Jest to 37 odcinek pierwszej serii "Angry Birds Toons"

Opisy

Z Youtube i Toons.tv (przetłumaczony)

Bomb chce tylko zjeść kukurydzę Matyldy. Ona, oczywiście nie jest tym zachwycona i zrobi wszystko, żeby go powstrzymać. Ale czy to da jej zasady pokoju?

Z DVD

Ptak Bomba chce zjeść jedyną sadzonkę kukurydzy. Matyldzie się to oczywiście nie podoba i zrobi wszystko, aby go powstrzymać. Jak to się jednak ma do jej zamiłowania pokoju?

Historia

Wielka chrapka na kukurydzę

Pewnego dnia Matylda była w swoim ogrodzie i podlewała kukurydzę. Była nią zachwycona. Nagle pojawił się Bomb i zobaczył kukurydzę. Miał wielką ochotę ją zjeść. Matylda jednak nie chciała, żeby to zrobił, ale Czarny Ptak jej nie słuchał. Już prawie miał roślinę w dziobie, gdy niezadowolona Biała Ptaszyna odciągnęła go za pomocą grabi na klif i zostawiła mu marchewkę. Ale Bomb nie chciał marchewki tylko kukurydzę. Zasmucony eksplodował cichutko.

Bomb nie ma zamiaru się poddać!

Udawanie chorego

Gdy Matylda czyściła kukurydzę, Bomb był ukryty w krzakach. Postanowił użyć podstępu - namalował na całym swoim ciele fioletowe kropki i zaczął udawać przed Matyldą chorego. Gdy Kura go zobaczyła, była zaskoczona. Gilołuszczowi bardzo zależało na kukurydzy. Dał koleżance do zrozumienia, że poczuje się lepiej, gdy mu ją da i zaczął płakać. Matylda nie chciała, żeby Bombowi było przykro i postanowiła dać mu kukurydzę. Czarny Ptak poczuł się lepiej i chciał ją wziąć. Niestety nie zauważył, że jego łzy zmyły kropki i go zupełnie zdemaskowały! Matylda była zła. Dała Bomba do dzioba farbę. Zaskoczony Czarny Ptak wyleciał w powietrze, wybuchając dwa razy.

Włamanie

W nocy Bomb w przebraniu ninja postanowił zakraść się do ogrodu Matyldy i ukraść kukurydzę. Kiedy się ruszył, niechcący nadepnął na sznurek, który się urwał. Dzwonek zadzwonił i zaalarmował Matyldę ukrytą w krzakach. Wtedy w kierunku Bomba zaczął staczać się wielki głaz! Przestraszony Czarny Ptak uciekł i eksplodował kilka razy.

Przebranie pszczoły

Wczesnym rankiem Matylda przebrała się za żołnierza, wykopała dołek w ziemi i ustawiła płot z drutów. Była gotowa bronić swojej kukurydzy! Wtedy Gilołuszcz wyskoczył zza krzaków przebrany za pszczołę. Chciał w ten sposób jak najbliższej podejść do kukurydzy. Matylda nie dała się nabrać na sztuczkę Czarnego Ptaka i zaczęła w jego kierunku strzelać ziemniakami! Przestraszony Bomb zaczął uciekać przed spadającymi warzywami, ale nagle zaczęło na niego spadać bardzo dużo ziemniaków i uderzyły go.

Matylda zaczyna rozumieć swój błąd

Matylda zobaczyła eksplozję i znowu namierzyła Bomba, ale zauważyła, że Wybuchowy Ptak się trząsł i był smutny i przestraszony. Nagle Kura Jedwabista zdała sobie sprawę, że popełniła błąd i zaszła za daleko. Pomyślała, że jej czarny kolega naprawdę uwielbia jeść kukurydzę.

Przeprosiny Matyldy i radość Bomba

Bomb, który jeszcze był w jednym z dołków w ziemi, wciąż był w szoku. Wkrótce Matylda podeszła do niego i dała mu na talerzu zerwaną kukurydzę. Czarny Ptak trochę się zdziwił, że jego przyjaciółka tak nagle zmieniła zdanie. A Kura w ramach przeprosin podsunęła bliżej talerz. Bomb był tak szczęśliwy, że aż podskoczył do samego nieba. Mógł nareszcie zjeść kukurydzę!

Niespodzianka w postaci popcornu

Wtedy piórka na jego głowie zapaliły się, potem doszło do wybuchu, a kukurydza, którą Bomb trzymał w dziobie, wyleciała w powietrze i eksplodowała jak sztuczne ognie. Po chwili z nieba zaczął spadać popcorn. Widząc to, Bomb i Matylda zachichotali. Gilołuszcz z wdzięczności pocałował Kurę w policzek, a następnie oba ptaki otworzyły dzioby i zaczęły się delektować popcornem z nieba.

Morał

Chciwość nie prowadzi do niczego dobrego. Należy się dzielić tym, co mamy i myśleć nie tylko o sobie, ale i o innych

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka jest parodią strategicznej gry mobilnej "Clash of Clans"
  • To drugi pod rząd i zarazem siódmy odcinek, w którym nie występują świnie

Więcej w Fandom

Losowa wiki