Fandom

AngryBirds Wiki

Chucked Out

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Chucked Out
Chucked Out.jpg
Numer 51
Data wyjścia
Scenariusz
Reżyseria
Poprzedni Operation Opera
Następny Bomb's Awake

Banita (oryg. Chucked Out) jest pięćdziesiątym pierwszym odcinkime serii pierwszej Angry Birds Toons

Opisy

Z Toons.tv (przetłumaczony)

Ostatnim bzikiem Chucka jest przecięcie ciosem karate rzeczy na dwa! Hajjja! Ale jego praktyka przechodzi zbyt blisko delikatnych jajek i ptaki muszą go wyrzucić z paczki!

Z DVD

Najnowszym bzikiem Chucka są ćwiczenia ciosów karate! Hiiiiyah! Lecz treningi odbywają się zbyt blisko delikatnych jajek, więc zaniepokojone Ptaki muszą szybko zareagować i powstrzymać miłośnika sztuk walki przed zniszczeniem ich drogocennych skarbów!

Historia

Nowe hobby Chucka

Pewnego dnia Chuck uprawiał karate. Przeciął patyk i pień drzewa na pół. Nasz żółty bohater był w tym naprawdę dobry! Potem znalazł wielki głaz i też chciał go przepołowić. Po kilku nieudanych próbach wreszcie mu się udało.

Fatalny błąd

Niestety, Chuck nie zauważył, że na rozwalonym głazie stały jeszcze inne! Zaczęły ku jego przerażeniu toczyć się w kierunku jego przyjaciół. Jeden głaz zniszczył ogródek Matyldy, drugi prawie zranił Bomba, a trzeci był bardzo blisko Jajek! Red odsunął gniazdo, ale Jajka zaczęły się toczyć w kierunku urwiska! Chuck ze strachu zasłonił swoją opaską oczy, bo nie mógł na to patrzeć! Red natychmiast ruszył za toczącymi się Jajkami. W ostatniej chwili je złapał, ale sam prawie spadł! Na szczęście Bomb i Matylda go złapali.

Wynoś się stąd, Chuck!

Chuck ucieszył się, że było po wszystkim, ale jego przyjaciele się domyślili, że to jego sprawka. Nie byli zachwyceni. Żółty Ptak próbował się usprawiedliwić, że to był tylko wypadek i przeprosić kolegów. Oni jednak nie chcieli go słuchać i kazali mu się wynosić! Zasmucony i rozczarowany Kanarek chcąc nie chcąc, musiał się pogodzić z tym, że przyjaciele już go nie chcieli. Spojrzał po raz ostatni na pozostałe ptaki, wykrztusił z siebie słowa pożegnania i poszedł w świat, gdzie oczy poniosą.

Na wygnaniu

Wkrótce zrobiło się ciemno, a Chuck znalazł schronienie w górach. Życie na wygnaniu wcale nie było takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. Kanarek miał do jedzenia tylko marchewkę, którą z resztą spalił i szałas, który rozwalił się podczas ulewy. Widział z góry, że Red, Bomb i Matylda doskonale sobie radzą. Oni mieli zdecydowanie lepsze jedzenie i osłonę przed deszczem niż on. Było mu przykro i czuł się bardzo samotny. Miał tylko nadzieję, że kiedyś mu wybaczą. Po wielu, wielu dniach nawet broda mu urosła.

Atak świń i szybka interwencja Chucka

Ale pewnego dnia Chuck usłyszał wołanie o pomoc. Zaskoczony zobaczył, że Red, Bomb i Matylda zostali złapani w siatkę, a trzy Zwykłe Świnki i Kapral ukradły Jajka! Nie zastanawiając się ani chwili dłużej, Żółty Ptak aktywował swoją opaskę i ruszył na pomoc swoim kolegom. Skoczył, zaplątał się w swoją brodę i za pomocą ciosu karate przeciął siatkę, uwalniając przyjaciół i przepołowił drzewo, które spadło na świnie. Jajka wyleciały w powietrze, ale na szczęście Chuck w ostatnim momencie je złapał.

Znowu razem

Red, Bomb i Matylda byli zadowoleni i tak wdzięczni Chuckowi za pomoc, że zdecydowali się mu wybaczyć i przyjąć go z powrotem do paczki. Nagle Kanarek potknął się o brodę, wyrywając ją i wypuścił Jajka! Zaczął ich gorączkowo szukać, ale poczuł ulgę widząc Jajka całe i zdrowe na głowach swoich przyjaciół. Zachwycony Chuck zaczął świętować, popisując się ciosami karate.

Morał

Życie to nie bajka. Jeżeli skrzywdzimy kogoś zarówno fizycznie, jak i psychicznie, to niestety, tak jak w przypadku Chucka, najbliżsi i przyjaciele się od nas odwracają i często każą nam odejść i nie wracać.

Występują

  • Chuck
  • Red
  • Matylda
  • Bomb
  • Zwykłe Świnie
  • Świnia Kapral

Ciekawostki

  • To piąty odcinek, w którego tytule pojawia się imię Chucka. Lista:
  1. "Chuck Time "
  2. "Full Metal Chuck "
  3. "Thunder Chuck "
  4. "Run Chuck Run "

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki