Fandom

AngryBirds Wiki

Chuck Mania

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Chuckmania.JPEG

Chuck Mania (z ang. Chucko-mania Chuckomania) - Jest to 13 odcinek 2 sezonu Angry Birds Toons i 65 zarazem.

Opis z Toons.tv i Youtube (przetłumaczony)

Wąsata Świnia ułożyła plan kradzieży jaj. Niech odciągną najbardziej charyzmatycznego ptaka na Świńskiej Wyspie, żeby podkreślić jego ego.

Historia

Pewnego dnia Chuck uprawiał karate. Miał oczywiście założoną czerwoną opaskę na głowę. Przeciął kłodę na pół, wywinął kilka popisowych ruchów w powietrzu i na koniec spojrzał na swoje odbicie w lustrze. Trzeba przyznać, że świetnie się spisał!

Tymczasem Wąsata Świnia była ukryta wraz z grupą sześciu Małych Świnek za kamiennymi drzwiami. Miała plan, żeby Minionki udawały fanów Chucka i zwędziły Jajka. Miały na sobie czapki wzorowane na Chucku, jego zdjęcia, kredki, a niektóre miały czerwone opaski. Od razu ruszyły na podbój.

W międzyczasie nasz żółty bohater dalej z uśmiechem przeglądał się w lustrze. Ale zauważył też zbliżające się świnie. Był zaskoczony. Potem pierwsze co zrobił, to zasłonił Jajka i zezłoszczoby był gotów zaatakować. Prosiaki się zatrzymały. Nie ukrywały, że się bały. Po chwili pierwszy z nich, chwilowo trzęsąc się jak galaretka, odważnie poprosił Chucka o autograf. Ten był zdumiony. Pierwszy raz w życiu znalazł się w takiej sytuacji, jak ta! Po chwili uśmiechnął się, wykonał kilka ćwiczeń karate w powietrzu i wziął od świnki zdjęcie i kredkę, zapisał swój autograf i z uśmiechem na twarzy podał śwince. Ta zachwycona pokazała kolegom obrazek Chucka z jego własnoręcznym podpisem. Pozostałe prosiaki ucieszyły się i też chciały autograf od Kanarka. Jeden z nich zrobił nawet zdjęcie grupowe z Chuckiem. Potem Minionki wzięły Kanarka na barana. Wąsata Świnia wykorzystała ten moment i mając przy sobie siatkę, poszła zwinąć Jajka. Ale Jajka zniknęły! Po chwili okazało się, że Chuck, którego Zwykłe Świnki niosły na ramionach do Miasta Świń wziął Jajka ze sobą! Miał je na głowie jak koronę. Nagle Świński Wąsacz zobaczył zbliżającego się Reda i prędko schował się w krzakach. Czerwony Ptak również zobaczył z zaskoczeniem, że Jajek nie ma. Chwilę później Kardynał zobaczył, jak Małe Świnki niosą Chucka wraz z Jajkami do Świńskiego Miasta. Pomyślał, że jego żółty kolega został porwany i zezłościł się! A Moustache Pig wylazł z krzaków i wrócił do Pig City.

Wkrótce w jednym z budynków w Mieście Świń miała zacząć się impreza na cześć Chucka. Na widowni było mnóstwo Małych Świnek. Wiele z nich miało czapki z Kanarkiem, żółte flagi lub czerwone opaski. Wśród fanów Żółtego Ptaka był nawet Król Świń. Świnia Redaktor wygłosiła taką mowę: "Panie i panowie! Po raz pierwszy w historii naszego show powitajmy naszego gościa specjalnego, Chucka!". Po chwili Kanarek z uśmiechem na twarzy w towarzystwie Świnek Cheerliderek wyskoczył na scenę we wspaniałych okularach przeciwsłonecznych. Jedna z Minionek podarowała Szybkiemu Ptakowi na powitanie bukiet kwiatów, który Chuck przyjął zachwycony. Tymczasem Wąsata Świnia ukryta za kurtyną zauważyła w pobliżu gniazdo z Jajkami stojące na stoliku. Chciała wykorzystać nieuwagę Chucka i je wykraść. Parę chwil później Świnia Redaktor zaczęła przeprowadzać wywiad z Kanarkiem. W międzyczasie Świński Wąsacz ukryty za atrapą wzorowaną na Chucku próbował za pomocą haka zwinąć Jajka. Żółty Ptak z uśmiechem mrugnął do publiczności i kilka Minionek krzycząc z radości podbiegło do Chucka taranując zaskoczonego Moustache Piga. Świnie Ochroniarze postanowiły przerwać sielankę i starały się odciągnąć fanów Kanarka.

Nagle z hukiem otworzyły się drzwi i stanął w nich Red. Był naprawdę bardzo wściekły! W mgnieniu oka pozbył się kilkunastu Zwykłych Świń. Chuck był zaskoczony widząc swojego czerwonego przyjaciela. Ten zauważył Wąsatą Świnkę uciekającą z Jajkami i zezłoszony uderzył ją i ta wylądowała na fotelu obok Chucka, ale Jajka wyleciały w powietrze! Na szczęście Red złapał je całe i zdrowe. W tym momencie w całym budynku zapadła cisza jak makiem zasiał. Zwykłe Świnie wymieniły spojrzenia i w jednej chwili fanklub Chucka zmienił się w fanklub Reda. Kardynał jednak nie zwrócił na to uwagi i z ponurą mina wrócił do domu a za nim podążały wszystkie świnie. Chuck i Świński Wąsacz patrzyli na to wszystko z ogromnym zdziwieniem i po chwili całe studio opustoszało. Nie pisnęli ani słowa, tylko sięgneli po herbatę.

Występują

Ciekawostki

  • To drugi odcinek, w którym widzimy, jak Chuck przegląda się w lustrze. Pierwszym był Dopeys on a Rope
  • To czwarty odcinek, w którym ptaki i świnie mają pozytywne relacje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki