Fandom

AngryBirds Wiki

Cave Pig

676stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze34 Udostępnij
Cave Pig
4029090209.png
Informacje
Data ukazania się: 14 grudnia 2014
Napisany przez: Glenn Dakin
Dyrekcja: Thomas Lepeska
Poprzedni: The Miracle of Life
Następny: Joy to the Pigs
Cave Pig (z ang. Jaskiniowa Świnia lub Świnia Jaskiniowiec Jaskiniowiec) to 9 odcinek 2 serii Angry Birds Toons i 61 ogółem.

Opis z Youtube (przetłumaczony)

Świnie odkrywają idealnie zachowaną Jaskiniową Świnię w bryle lodu. Chyba nic absolutnie złego się nie stanie, jeśli przechowają ją w temperaturze pokojowej, prawda?

Historia

Podczas zimy kapral z innymi świniami znajdują świnię-jaskiniowca w lodzie. Dostarczyli go do zamku a Król świń się zachwycił. Jednak ich mrożonka zaczyna topnieć. W nocy Król chciał coś przekąsić... a za nim znajduje się ich jaskiniowiec. Z początku dziwią się sobie. Tymczasem Mistrz Chrumkuchni szedł sobie korytarzem i ich zauważył, zapalił światło. Nagle Król i Jaskiniowa świnia zauważają że na tacy są ciasteczka i obaj je chcieli zjeść , zaczęli ze sobą o nie rywalizować. Król świń je zdobywa i ucieka z pokoju. W tym samym czasie ich Mrożonka nie wie gdzie Król się znajduje więc zaczyna węszyć po pokoju. Później Kucharz zabiera ciasteczka królowi. Następnego dnia kucharz i król chcą pozbyć się trzeciego koła zrobili dziurę w lodzie i chcą zwabić go tam przy pomocy ciasteczek. Jaskiniowiec połyka przynętę i idzie słodkim tropem , jednak Król nie może oprzeć się pokusie i zaczyna zjadać ciastka z drugiej strony. Zderzają się ze sobą i Jaskiniowa świnia zjada ostatnie ciastko. Obu naszła chęć na tacę z ciasteczkami więc znowu zaczęli rywalizację. Kucharz chce powstrzymać Króla ale Jaskiniowiec zrzuca ich do dziury w lodzie a na jego głowie ląduje korona. Później świnie wzięły go za króla i zaczęli karmić, a Mistrz Chrumkuchni i Król Świń stali się mrożonkami.

Ciekawostki

  • Gdy Kucharz znajduje Króla i Jaskiniową świnię ma ze sobą kubek ze świńskim Redem z odcinka Pig Plot Potion
  • W tym odcinku nie występuje żaden z ptaków.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki