Fandom

AngryBirds Wiki

Catch Of The Day

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

"Catch Of The Day" (z ang. Chwyt dnia Wielki połów) Jest to 28 odcinek pierwszej serii "Angry Birds Toons"

Historia

Świnia Kapral przedstawiła plan kradzieży Jajek - wystrzelenie przyssawki z armaty i złapanie Jajek jak ryb wędką. Jedna Zwykła Świnka zaczęła. Tymczasem Niebiescy odpoczywali - jeden układał domek z kart, drugi czytał gazetę, a trzeci leżał na słońcu. Nagle usłyszeli huk i wylądowała obok nich przyssawka. Byli zaskoczeni. Wtedy Zwykła Świnka zaczęła ciągnąć przyssawkę z powrotem, ale nic nie złapała. Kapral był zły. Sam postanowił złapać Jajka. Niebiescy znowu usłyszeli huk i zobaczyli, że przyssawka spadała w kierunku Jajek! W ostatniej chwili jeden niebieski ptak odsunął gniazdo. Zezłościł się i zaczął dziobać przyssawkę. Drugi niebieski ptak także był zły, ale trzeci wpadł na pewien pomysł. Przyniósł pomarańczę, żeby zmylić świnie. Jego bracia uznali to za świetny pomysł. Nagle Świnia w Hełmie zauważyła, że "rybka bierze" - pomyślała, że złapała Jajka, więc zadowolona zaczęła ciągnąć. Ale złapała pomarańczę, która wpadła jej do buzi! Zwykłe Świnki zaśmiały się. Kapral był zły i ponownie "zarzucił wędkę". Niebiescy, śmiejąc się podkładali różne przedmioty: pień drzewa, krzesło, lampę, zepsutą pralkę, rower, stary samochód, wiolonczelę i wazon. Kapral Świń był zły i zmęczony ciągłym niepowodzeniem. Nagle zorientował się, że jego łódź jest wypełniona najrozmaitszymi rzeczami, a dwie Zwykłe Świnki dobrze się bawiły używając fotela, telewizora, lampy, dywanu, szafki, kieliszków itd. Kapral stracił cierpliwość. Nagle wpadł na pomysł. Z magazynu wyciągnął wielką przyssawkę. Wystrzelił ją i był pewien, że tym razem złapie Jajka. Ale wielka przyssawka przeleciała obok Niebieskich i Jajek! Świnia w kasku zaczęła ciągnąć coś bardzo ciężkiego. Niebiescy byli zaskoczeni. Gdy Kapral dalej ciągnął, kołowrotek się urwał, więc odpalił silnik w łódce i odpłynął. Zaśmiał się myśląc, że wreszcie złapał Jajka. Ale uśmiech zniknął z jego twarzy, ponieważ gdy się odwrócił, zobaczył, że złapał... Terence'a! Wielki Ptak zniszczył most i zmiótł dwie Zwykłe Świnki, które odpoczywały. Brat Czerwonego zaczął tonąć i przyssawka przyklejona do niego zaczęła ciągnąć na dno łódź Kaprala. Ten próbował uratować się za pomocą koła ratunkowego, ale nie zdążył go nadmuchać i zatonął wraz ze statkiem. Wtedy Terence wynurzył się z wody z hełmem Kaprala Świń na grzbiecie.

Ciekawostki

  • W tym odcinku widoczna jest waza, na której namalowany jest Potężny Smok.
  • W tym odcinku najczęściej widzimy oczy kaprala (nowego).

Więcej w Fandom

Losowa wiki