FANDOM

"Catch Of The Day" (z ang. Chwyt dnia Wielki połów) Jest to 28 odcinek pierwszej serii "Angry Birds Toons"

Historia

Świnia Kapral przedstawiła plan kradzieży Jajek - wystrzelenie przyssawki z armaty i złapanie Jajek jak ryb wędką. Jedna Zwykła Świnka zaczęła. Tymczasem Niebiescy odpoczywali - jeden układał domek z kart, drugi czytał gazetę, a trzeci leżał na słońcu. Nagle usłyszeli huk i wylądowała obok nich przyssawka. Byli zaskoczeni. Wtedy Zwykła Świnka zaczęła ciągnąć przyssawkę z powrotem, ale nic nie złapała. Kapral był zły. Sam postanowił złapać Jajka. Niebiescy znowu usłyszeli huk i zobaczyli, że przyssawka spadała w kierunku Jajek! W ostatniej chwili jeden niebieski ptak odsunął gniazdo. Zezłościł się i zaczął dziobać przyssawkę. Drugi niebieski ptak także był zły, ale trzeci wpadł na pewien pomysł. Przyniósł pomarańczę, żeby zmylić świnie. Jego bracia uznali to za świetny pomysł. Nagle Świnia w Hełmie zauważyła, że "rybka bierze" - pomyślała, że złapała Jajka, więc zadowolona zaczęła ciągnąć. Ale złapała pomarańczę, która wpadła jej do buzi! Zwykłe Świnki zaśmiały się. Kapral był zły i ponownie "zarzucił wędkę". Niebiescy, śmiejąc się podkładali różne przedmioty: pień drzewa, krzesło, lampę, zepsutą pralkę, rower, stary samochód, wiolonczelę i wazon. Kapral Świń był zły i zmęczony ciągłym niepowodzeniem. Nagle zorientował się, że jego łódź jest wypełniona najrozmaitszymi rzeczami, a dwie Zwykłe Świnki dobrze się bawiły używając fotela, telewizora, lampy, dywanu, szafki, kieliszków itd. Kapral stracił cierpliwość. Nagle wpadł na pomysł. Z magazynu wyciągnął wielką przyssawkę. Wystrzelił ją i był pewien, że tym razem złapie Jajka. Ale wielka przyssawka przeleciała obok Niebieskich i Jajek! Świnia w kasku zaczęła ciągnąć coś bardzo ciężkiego. Niebiescy byli zaskoczeni. Gdy Kapral dalej ciągnął, kołowrotek się urwał, więc odpalił silnik w łódce i odpłynął. Zaśmiał się myśląc, że wreszcie złapał Jajka. Ale uśmiech zniknął z jego twarzy, ponieważ gdy się odwrócił, zobaczył, że złapał... Terence'a! Wielki Ptak zniszczył most i zmiótł dwie Zwykłe Świnki, które odpoczywały. Brat Czerwonego zaczął tonąć i przyssawka przyklejona do niego zaczęła ciągnąć na dno łódź Kaprala. Ten próbował uratować się za pomocą koła ratunkowego, ale nie zdążył go nadmuchać i zatonął wraz ze statkiem. Wtedy Terence wynurzył się z wody z hełmem Kaprala Świń na grzbiecie.

Ciekawostki

  • W tym odcinku widoczna jest waza, na której namalowany jest Potężny Smok.
  • W tym odcinku najczęściej widzimy oczy kaprala (nowego).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki