Fandom

AngryBirds Wiki

Bubbles

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze540 Share

Bubbles

AB Movie Bubbles.png

Orange.png

Bubbles w ABT.png

Informacje
Umiejętność: Nadmuchiwanie się jak balon
Pierwszy poziom Ham'o'ween
Debiut: Animacja Ham'o'ween
Galeria
Bubbles to postać z serii Angry Birds stworzonej przez firmę Rovio Entertainment. Zadebiutował w 2011 roku w Angry Birds Seasons i jest trzecim (po Halu) ptakiem dodanym, który nie należał do podstawowej piątki.

Wygląd

Bubbles jest dudkiem o czarno-pomarańczowym upierzeniu, brązowych brwiach, oraz czarnych piórach na czubku głowy i również czarnym ogonku. Ma nieduży rozmiar. Jego dziób jest w kolorze złotym, a brzuszek jest cały czarny.

Umiejętność

Od swojego debiutu Bubbles ma zawsze tą samą umiejętność,a mianowicie nadmuchanie się do wielkich rozmiarów. Kiedy dostanie się do wnętrza konstrukcji i użyje swej mocy to odrzuci wszystkie materiały i Świnie.

Ptak ten jest szczególnie dobry do niszczenia drewnianych konstrukcji.

W grze Angry Birds Go! Bubbles potrafi się nadmuchać i toczyć się po drodze, co dodatkowo daje mu niewielkie przyspieszenie. Aby uruchomić tą umiejętność należy po prostu dotknąć/kliknąć ikonkę umiejętności, a mianowicie nadmuchanego Bubblesa. Przydaje się do Fruit Splatów, jak i inna postać - Stella.

Charakter

Dane Osobowe

Buuuubbles.jpg
  • Imię: Bubbles
  • Pseudonimy: Orange Bird, Baloon Bird
  • Najlepsi przyjaciele: Jay, Jake i Jim, Hal
  • Rodzina: Nie wiadomo

Osobowość

Bubbles to bardzo sympatyczny i wesoły Ptak. Jak widać w krótkiej animacji Ham'o'ween czasami nie jest świadom co się dzieje wokół niego. Uwielbia słodycze, a jego ulubionym świętem nie bez powodu jest Halloween. Jak widać w odcinku Night of the Living Pork jest w stanie zniszczyć całą armie Zombie Świń, aby tylko zdobyć więcej cukierków. Oprócz tego Bubbles jest mądry, czasami złośliwy, uwielbia figle co pokazuje w "Angry Birds Trick Or Treat". Ptak ma też swój ulubiony sport, którym jest koszykówka. Jego najlepszymi przyjaciółmi i kumplami są Jay, Jake i Jim, w końcu to oni go odnaleźli i w pewnym sensie uratowali.

Historia

Kiedyś Bubbles brał udział w imprezie niespodziance na urodziny Bomba. Kiedy przestraszony ptak wybuchł, obmazał pomarańczowego ptaka pyłem.

Bubbles wraz z resztą ptaków przyjął Leonarda z otwartymi ramionami. Brał udział w imprezie powitalnej wieczorem w dniu którym Leonard przybył na wyspę. Nie miał nic przeciwko, że świń jest więcej niż cztery i skrytykował Reda za znalezisko w postaci stada świń pochowanych na statku Króla Świń. Następnego dnia też brał udział w imprezie podczas której Świnie ukradły wszystkie jajka. Kolejnego dnia o poranku chodził po Bird Island obserwując wszystkie spalone domy. Następnie wraz z resztą ptaków wybrał się na prymitywnej łodzi na Piggy Island. Tam Gromadka atakowała Miasto Świń z procy. Bubbles kiedy został z niej wyrzucony do fortecy wroga trafił w chodnik. Został wtedy zaatakowany przez Zwykłe Świnie, ale nadmuchanie się uratowało mu życie. Następnie uciekał wraz z resztą Ptaków z Miasta, jednak został otoczony przez Świnie. W tym momencie uratował go Terence w skradzionym od świń samochodzie. Niedługo później wrócił na Piggy Island i cieszył się z odzyskania Jajek.

Jakiś czas póżniej odnaleźli go na Piggy Island The Blues i dołączył do stada

W trakcie walk ze Świniami udał się do wielu różnych miejsc np. na plażę, pustynię i wiele innych.

Na czas nieokreślony wyjechał do Rio, aby pomóc Red'owiChuck'owi i The Blues w pokonaniu Nigel'a i jego podwładnych Marmozetów i uwolnieniu jego dobrych przyjaciół: Blu i Julię.

Innym razem Bubbles nie wiadomo jak dostał się do Kosmicznego Portalu, gdzie zmienia się w superbohatera i pomaga swojemu stadu w odzyskaniu Eggsteroidy Ice Bird'a, chociaż w grze pojawiał się rzadko.

Oprócz Rio wyjechał razem ze swoim stadem do Japonii i Chin gdzie występował w stroju żołnierza. Również z innymi ptakami świętował Dzień Świętego Patryka.

Strategia

Strategia dotycząca Bubblesa:

  • Bubbles bardzo dobrze niszczy drewno i konstrukcje z drewna;
  • Czasami kiedy szkło lub lód jest osłabiony może go zniszczyć dość dużo;
  • Nie wychodzi mu niszczenie kamienia, chyba, że kamień został przedtem mocno osłabiony przez inne Ptaki.

Występy w Angry Birds Toons

Ciekawostki

  • On i Stella to jedyne Ptaki, które zostały najpierw wprowadzone w Angry Birds Seasons a nie w Angry Birds Classic;
  • To zarówno najmniejszy jak i największy Ptak w stadzie nie licząc Mighty Eagle'a;
  • W odcinku "Sweets of Doom" prawdopodobnie zmienił się ośmiornicę tak jak świnie po zjedzeniu magicznego cukierka;
  • Kradnie słodycze, widać to w odcinku Angry Birds Toons "Sweets of Doom" i w trailerze Haunted Hogs;
  • Po użyciu powiększającego power upa na nim to gdy się nadmucha to jego rozmiar jest taki sam jak bez power upa.

Zobacz też

Bubbles w ABT.png Orange bird space.png ABTransformersJazz.png
Bubbles Atom Bird Jazz

Więcej w Fandom

Losowa wiki