Fandom

AngryBirds Wiki

Boulder Bro

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Boulder Bro (z ang. Głaz brat Kumpel głaz) - Jest to 12 odcinek drugiego sezonu Angry Birds Toons i 64 ogółem.

Opis z Youtube i Toons.tv (przetłumaczony)

Inne ptaki są zmęczone zwracaniem uwagi na Chucka. Nic nie szkodzi. Chuck właśnie zrobi sobie nowego przyjaciela!

Historia

Pewnego dnia Chuck wykonał ze skały ludka. Narysował mu kredą uśmiechniętą buzię z wystającym ząbkiem, a gałęzie posłużyły mu jako ręce. Kanarek był zadowolony ze swojego dzieła. Gdy na chwilę odszedł, zza krzaka wyjrzeli Niebiescy. Zobaczyli kamiennego ludzika oraz Chucka i byli ciekawi, co ten głazowy stworek tutaj robi i co Żółty Ptak zamierza z nim zrobić.

Po chwili Chuck za pomocą ciosu karate przepołowił kłodę i spojrzał na skalnego ludka, chcąc wiedzieć, co sądzi o umiejętnościach Kanarka. Ten tylko stał i nic robił ku westchnieniu Szybkiego Ptaka. Jednak chwilę moment nasz żółty bohater pociągnął za sznurek, co stymulowało ruchy "rąk" głazowego stworka w górę i w dół. Jednocześnie dało się słyszeć oklaski i wiwaty publiczności. Chuck z uśmiechem na twarzy ukłonił się w podziękowaniu za owacje kamiennego "przyjaciela". The Blues ukryci w krzakach widząc to przedstawienie, zaśmiali się. Zauważyli kredę i wpdali na pomysł, żeby zrobić Kanarkowi kawał.

Tymczasem Chuck zajęty swoimi popisami nie wiedział, co robią Jim, Jake i Jay. Niebieskie Ptaki coś zaczęły rysować kredą przy głazowym ludku, a potem się schowali za nim. Gdy Chuck w podskokach przerwał ćwiczenia, chciał wiedzieć, co jego kamienny przyjaciel sądzi teraz. Ale on... miał namalowaną znudzoną minę! Kanarek był zaskoczony. Od razu poprawił mu buźkę na uśmiechniętą i ćwiczył dalej. The Blues mieli z tego niezły ubaw!

Więcej w Fandom

Losowa wiki