Fandom

AngryBirds Wiki

Bird Flu

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Bird Flu
Angry-Birds-Toons-Bird-Flu.jpg
Numer odcinka: 45
Scenariusz: Glenn Dakin
Reżyser: Thomas Lepeska, Carl Upsdell
Poprzedni: Hambo
Następny: Piggies from the Deep

Ptasia grypa (oryg. Bird Flu) jest czterdziestym piątym odcinkiem pierwszej serii Angry Birds Toons.

Opis z toons.tv (przetłumaczony)

Ptaki są chore na grypę! To świetna okazja dla świń, żeby zwinąć jajka - pod warunkiem, że to zrobią bez zarażenia się!

Opis z DVD

Ptaki mają grypę! To wielka szansa dla świnek, żeby zdobyć upragnione jajka - o ile oczywiście się nie zarażą!

Historia

Epidemia grypy

Pewnego dnia Matylda opiekowała się Jajkami, gdy nagle z pobliskiego drzewa zlecieli Niebiescy. Jim, Jake i Jay byli cali w fioletowe kropki i wyglądali na chorych. Kura była przerażona. Bardzo się przejęła ich stanem, więc postanowiła im pomóc. Nagle też się zaraziła. Zauważyła Czerwonego i szybko uciekła z Bluesami, mając nadzieję, że go nie zarazi. Ale niestety, ptasi lider także zachorował.

Okazja dla świń

Tymczasem Król Świń obserwował wszystko przez lunetę. Wysłał Kaprala i cztery Zwykłe Świnki, żeby ukradły Jajka. Wkrótce Coporal Pig i Minionki przybyli na miejsce i zauważyli chorego Reda pilnującego Jajek. Jedna Zwykła Świnka, bardzo przestraszona podeszła do Kardynała. Ten ją zauważył i rozgniewany chciał zaatakować, ale kichnął, uderzył w drzewo i zemdlał. Kapral był tym zaskoczony, jednak po chwili zaśmiał się tryumfalnie. Zabrał Jajka i razem ze Zwykłymi Świnkami wrócił do Miasta Świń. Ale nikt nie zauważył, że jedna z Minionek miała kropki na całym ciele! Red podniósł się i chciał powstrzymać prosiaki, ale przez swoją chorobę był tak wycieńczony, że padł ponownie na ziemię.

Doktor Matylda

W międzyczasie Matylda przygotowała lekarstwo dla siebie i Niebieskich. Jim, Jake i Jay ucieszyli się, gdy wrócili do zdrowia, a Kura była dumna, że mogła pomóc. Wkrótce z uśmiechami na twarzach wrócili do Reda, ale gdy zobaczyli Kardynała w kiepskim stanie i puste gniazdo, byli zszokowani, a Matylda się rozzłościła i czarne, burzowe chmury się pojawiły nad jej głową.

Chore Świnie

Tymczasem King Pig niecierpliwie czekał na Jajka. W końcu Kapral wraz z czterema Zwykłymi Świnkami wszedł do pałacu z Jajkami ku zadowoleniu króla. Orkiestra zaczęła grać, ale Coporal Pig wraz ze swoimi pomocnikami był chory, bo zarazili się od ptaków! Pozostałe świnie były w szoku. Ale Król Świń nie przejął się tym i wziął Jajka. Wkrótce pozostałe świnie zachorowały, ale król chciał dalej świętować.

Na ratunek

Nagle w pałacu pojawili się Red, The Blues i Matylda w kombinezonach ochronnych i zauważyli Jajka. Król Świń był zaskoczony na ich widok, ale nie miał zamiaru przejmować się ptakami. Zezłoszczony Red ruszył biegiem w jego kierunku. Złapał Jajka w ostatniej chwili, gdy King Pig miał je zjeść. Świński władca był tak zdumiony, że stracił równowagę i spadł ze swojego tronu na ziemię. Ptaki odzyskały Jajka z powrotem i poszły do domu. Wcześniej jeden z Bluesów pokazał język. Król Świń był niepocieszony, a w dodatku rozchorował się!

Więcej w Fandom

Losowa wiki