FANDOM

Atom Bird
Orange bird space
Informacje
Umiejętność: powiększa się
Pierwszy poziom: Utopia
Płeć: Samiec
Gatunek: Dudek
Lokalizacja: Utopia
Siła: Duża
Rozmiar: Mały
Galeria

Atom Bird - Bubbles występujący w grze Angry Birds Space. Jego wygląd w Angry Birds Space zmienił się tylko o tyle, że ma przewiązane dwa czarne pasy ze złotą figurką Eggsteroidy. Ma także tą samą umiejętność co normalny. Nazwa "Atom" wzięła się od rozmiaru tego ptaka. Bardzo lubi jeść pączki.

Historia

Red z innymi ptakami siedział na plaży, aż na niebie pokazał się portal. Wyleciał z niego Ice Bird. Red do niego podszedł i sprawdził czy żyje. Ale on uciekł z Eggsteroidą. Potem z portalu wyszła mechaniczna łapa, która wzięła Eggsteroidę. Ice Bird poleciał do portalu. Kiedy ptaki zorientowały się, że ich jajka są w kosmosie poleciały do portalu. I tak ptaki walczyły w kosmosie ze świniami. Atom Bird charakteryzuje się rozmiarem, kolorem i strojem.

Zalety

  • Przed nadmuchaniem może zniszczyć bardzo dużo.
  • Jak dostanie się do środka budowli i się napompuje to zniszczy ją całą.
  • Może lecieć dalej niż normalnie z powodu braku grawitacji...
  • Jest silniejszy niż normalnie.

Ciekawostki

  • To pierwszy ptak, który został dodany w aktualizacji.
  • Jest prawdopodobnie wzorowany na Atomie,superbohaterze z DC Universe, jednak w przeciwieństwie do niego zmniejsza rozmiar do rozmiaru atomu.
  • Nie pojawił się w trailerze gry, więc jest spore prawdopodobieństwo, że wskoczył do portalu nieco później niż inne ptaki.

Galeria

Zobacz też

Bubbles w ABT Orange bird space ABTransformersJazz
Bubbles Atom Bird Jazz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki