Fandom

AngryBirds Wiki

Another Birthday

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Share

Another Birthday
Angry-Birds-Toons-Another-Birthday.jpg
Poprzedni: Full Metal Chuck
Następny: Egg Sounds
Data premiery: Kwiecień 7, 2014
Another Birthday (Znów Urodziny) - Jest to 4 odcinek pierwszej serii Angry Birds Toons wyemitowany 7 kwietnia 2013 roku.

Historia

Odcinek zaczyna się widokiem wschodzącego słońca nad miastem świń. Widzimy świnkę Kaprala, który podchodzi do walcowatego budynku i odkręca korek, służący poniekąd jako drzwi. W jednej chwili na otwartą przestrzeń ,,wysypuje się" mnóstwo świń. Niektóre z nich są nadal śpiące, a inne już myją zęby. Jedna z nich jest bardzo podekscytowana, ponieważ dzisiaj ma urodziny. Wkłada na siebie czapkę urodzinową i zaczyna gwizdać w gwizdek urodzinowy. Jednak żadna ze świń zdaje się nie zwracać na niego uwagi. W końcu do świnki przychodzi Kapral, a świnka przez przypadek wpycha mu gwizdek urodzinowy do nosa i go bardzo rozwściecza. Później tego samego dnia świnka, która ma urodziny zamyśla się o ogromnym torcie podczas cięcia drewna. Przez nieuwagę świnka powoduje niewłaściwy upadek drzewa, mianowicie wprost na nią. Widzi to Kapral, który za karę każe śwince dołączyć do niewolników targających Króla Świń na tronie do zamku. Gdy dochodzą do pałacu, nasza świnia widzi wielki urodzinowy tort. Przez chwile myśli, że tort jest dla niej, jednak te myśli psuje Król Świń, który dosłownie nurkuje w nim i zjada nawet świeczki. Jeden mały kawałek tortu ląduje koło świnki, ale i ten kawałek ląduje w brzuchu Króla Świń. W nocy kiedy już wszystkie świninie weszły do domu świnia, która ma urodziny jest bardzo smutna. Odcinek kończy się, gdy jakaś świnia zapala świeczkę na malutkim torcie dla świnki, a inne świnki odsłaniają przyjęcie niespodzianke. Świnka, która ma urodziny jest szczęśliwa.

Wystąpili

Ciekawostki

  • Gdy widać tort Króla Świń, odłamek tortu odlatuje od pożartego ciasta Króla Świń, podczas świętowania urodzin Zwykłej Świni oraz na sam koniec odcinka słychać w tle Odę do radości.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki