Fandom

AngryBirds Wiki

Angry Birds Transformers

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze233 Share

Angry Birds Transformers
ABTransformersNewAppIcon.png
Informacje
Data Wydania: 15 października, 2014 (IOS)

30 października, 2014 (Android)

Gatunek: Run-and-gun
Wersja: 1.6.15 (iOS), 1.6.16 (Android)

Angry Birds Transformers - Nowa gra z cyklu Angry Birds. Premiera na IOS była 15 października 2014. Na Androida wyszła 30 października 2014. To gra typu run-and-gun, czyli biegniesz/jedziesz postacią i strzelasz w budowlę z oddali.

Fabuła

Gra opowiada o Transformujących się w pojazdy Autobirdy i ich wrogów Deceptihogów. Pewnego dnia jajka Autobirdów stają się złe. Wrogowie łączą siły, by pokonać jajka. Po pokonaniu Eggbotów, walka powraca na swój stary tor i roboty walczą o Wszechiskrę.

Rozgrywka

Gra polega na niszczeniu robo-świnek, odszukaniu eggbotów i odmrożeniu wszystkich bohaterów. Żeby odblokować postać musimy zapłacić zniszczonymi świniami. W grze możemy też ulepszać postacie za monety i diamenty.

Power-Upy

Każda postać ma swoje power-upy. Np. Bumblebee wzywa Skywarpa, który niszczy budowle.

Special-icon-airstrike.png

Energon Air Strike

  • Energon Air Strike - postać wzywa Skywarp'a, który przelatując nad mapą zrzuca rakiety niszczące świnie i budowle.
    Special-icon-shield.png

    Energon Shield

  • Energon Shield - postać dostaje tarczę, która niszczy rakiety i odbija pociski.
  • Energon Emp Stunner - postać wytwarza falę widoczną jako elektryczność, która wyłącza Mortar Towers, niszczy systemy nawigacyjne rakiet (rakiety spadają), uszkadza świnie w
    Special-icon-emp.png

    Energon Emp Stunner

    powietrzu (świnki spadają na ziemię i się rozbijają) i powoduje spięcia u zwyczajnych świń na lądzie.

Istnieje również specjalny power-up - Skywarp niszczący eventy za kryształy. Znajduje się on w prawym dolnym rogu, na lewo od przycisku upgrade'a. Naciska się na niego, a następnie na wybrany event. Pojawia się informacja o koszcie zniszczenia eventa. Po jej naciśnięciu, Skywarp nadlatuje i niszczy event rakietą. Dostajemy również średnio ok. 20-30 zniszczonych świń i ok. 1000-1100 monet.

Ciekawostki

  • Transformersy wzorowane na tych samych postaciach, ale w innej formie wyglądają tak samo, lecz mają inne kolory, a broń, najczęściej różni się ilością pocisków (np. Soundwave i Soundblaster, którzy różnią się kolorami, 1 strzela jednym pociskiem, 2 potrójnymi dźwiękami). To samo dotyczy pojazdów w które się transformują.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Angry Birds Transformers

Więcej w Fandom

Losowa wiki