Fandom

AngryBirds Wiki

Angry Birds Stella

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze146 Udostępnij

Angry Birds Stella
Stella Logo.PNG
Informacje
Data Wydania: 4 Wrzesień, 2014
Gatunek: Gra Jednoosobowa
Wersja: 1.1.5

Angry Birds Stella - Nowa gra z cyklu Angry Birds. Wyszła 4 września 2014.

Fabuła

Gra opowiada o przeszłości Stelli na Golden Island. Miała tam kilkoro przyjaciół, ale pewnego dnia jej najlepsza przyjaciółka, Gale z powodu korony stała się zła i zaczęła kontrolować Zwykłe Świnie.

Rozgrywka

Główna Rozgrywka

Angry Birds Stella Official Gameplay Trailer!01:08

Angry Birds Stella Official Gameplay Trailer!

Jest to kolejna gra typu point-and-click (strzelanie z procy), ale ma kilka urozmaiceń. Pierwszym jest to, że ilość zdobytych gwiazdek ma wpływ na ilość ptaków w jednym z etapów. Dodatkowo za zdobycie określonej liczby punktów jakąś postacią dostaje się jej zdjęcia, które Stella trzyma w wywalczonym w Tutorialu albumie. Dzięki zdjęciom można zmieniać wygląd postaci.

Mapa Golden Island

Od ostatniej aktualizacji dodana została mapa Golden Island. Można po niej podróżować i szybciej się przemieszczać do rozdziałów. Na mapie, co jakiś czas pojawiają się ikonki Świń (na początku max.2, od zdobycia zestawu do tropienia max.4), po których kliknięciu przenosimy się na nowe poziomy z nowymi Świniami. Zdobyte gwiazdki odpowiadają punktom doświadczenia (za trzy gwiazdki dostaje się najwięcej xp, za dwie mniej, itd.), a kiedy zdobędziemy ich odpowiednią ilość, zyskujemy następną rangę. Im więcej gwiazdek zdobędziemy, tym większa jest szansa na to, że dostaniemy część zestawu w kręceniu koła fortuny. Doświadczenie można również zdobywać poprzez kompletowanie zestawów urządzeń. Gdy skompletujemy taki zestaw, otrzymujemy dużo doświadczenia i zyskujemy dodatkowe możliwości, takie jak: pojawienie się na mapie większej liczby poziomów, szybsze napełnianie się młota lub dostawanie więcej monet z koła fortuny.

Minigra

W napisach końcowych jest minigra - odbijanie spadających Zwykłych Świnek dzięki trampolinie. Dwaj medycy są kierowani przez gracza i mają za zadanie odbić świnki do stref z poduszkami po bokach. Jeśli Świnie nie trafią w trampolinę, zaczynają leżeć na ziemi. Liczba Świnek się normuje, a plansza jest co chwila opróżniana przez gwiżdżących sprzątaczy.

Ciekawostki

  • Gdy przegramy, świnie śmieją się jak w klasycznym Angry Birds;
  • To trzecia gra z serii Angry Birds, w której są telepody;
  • Gra wyszła w tym samym dniu, co gra The Sims 4.

Plakaty

Więcej w Fandom

Losowa wiki