AngryBirds Wiki

Angry Birds Star Wars II

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze151 Udostępnij

Angry Birds Star Wars II
{{{szerokosc obrazu}}}px
Informacje
Data Wydania: 24 października 2013
Gatunek: Point and Click
Wersja: 1.8.0

Angry Birds Star Wars II  - Gra będąca prequelem Angry Birds Star Wars. Została wydana przez Rovio 19 września na urządzenia mobilne. Kilka miesięcy później również na PC, lecz bez funkcji Telepod.

Fabuła

Gra krzyżuje się z nową trylogią Gwiezdnych Wojen i Angry Birds. Jak dotychczas w każdej wersji tej ekstytującej gry trzeba wystrzeliwać Ptaki z Procy do Świń. Jednak teraz można zdecydować, czy chcesz walczyć dla Świń (Sithów), czy dla Ptaków (Jedi).

Epizody

  • Escape to Tatooine - statek Padme rozbił się na Tatooine. Ptaki muszą pokonać pilota ścigaczy Sebulbę a świnie pilotów i jawów.
  • Battle Of Naboo - Losy Naboo zależą od wyniku bitwy. Świnie i Ptaki walczą na śmierć i życie, a nasi bohaterowie muszą zniszczyć stację dowodzenia droidami.
  • Reward Chapter - Można go nazwać bonusowym epizodem. Po zdobyciu przez Ptaka, lub Świnie odpowiedniej ilości punktów tu się odblokowuje specjalny etap. Należy wspomnieć iż w danym etapie występuje TYLKO te same postacie dzięki któremu odblokowano etap. Nie wpływa to na ilość postaci do wyrzutu. Warto też wspomnieć, że w tym etapie akcja gry dzieje się pod wodą.
  • Rebels-Rozdział dodany 01.10.2014. Epizod jest na podstawie najnowszego serialu ,,Star Wars Rebelianci" dodanych zostało 24 poziomy i 12 postaci (6 ptaków i 6 świń)
  • Rise of the Clones: Rozdział opowiadający o II epizodzie Star Wars. Akcja rozgrywa się na dwóch planetach: Corusant i Kamino.
  • Revenge of the Pork: rozdział oparty o "Revenge of the Sith" Akcje rozgrywa się na Geonosis i Mustafar.
  • Master Your Destiny- Poziomy w których musimy użyć "Użycia Postaci" bądź funkcji Telepods.
    Unnamed-0.png

    Darth Vader kontra Luke Skywalker

Dodatkowo, oprócz podstawowych etapów gra oferuje dodatkowe etapy w każdym epizodzie (nie licząc Reward Chapter i rebls), jednak są one początkowo zablokowane. Aby je odblokować należy zdobyć mapkę pojawiającą się w etapie przed bonusowym. Pojawiają się w nich:

  • Droideka
  • C-3PO
  • R2EGG2

Dodatkowe opcje

  • Achievements - (pol. Osiągnięcia) Dodatkowa opcja pozwalająca zdobywać monety lub użycie postaci. Zdobywa się tu nagrody w grze. Dzieli się na trzy części:
    • This Chapter - (pol. Ten Rozdział) jest zależny od Epizodu. Nagrody tam zdobywa się za ilość gwiazdek i zdobycie ukrytych przedmiotów.
    • Characters - (pol. Postacie) zdobycie nagrody tu jest zależne od postaci. Musi on zdobyć ileś punktów, by uzyskać nagrodę. Nagroda tu występuje w postaci odblokowania etapu w rozdziale Reward Chapter.
    • Overall - (pol. Ogólne) zdobycie tu nagrody jest trudne, gdyż to jest takie podsumowanie
  • Shop - (pol. Sklep) Jak sama nazwa wskazuje jest to sklep w, którym można kupić użycia postacii za Monety. Można też tu zobaczyć co umieją dane postacie. Pomocne jest, że można podczas gry w etapie wejść i kupić użycie. Gra się wtedy wstrzymuje. Dzieli się na trzy rodzaje:
    • All Characters - (pol. Wszyscy Bohaterowie) tu można kupić użycie każdej pojedynczej postaci. Nie można kupić grupy postaci. Użyć można kupić w ilościach +10, +30, +100, + ()().
    • Sale - (pol. Wyprzedaż) Znajdują się tu postaci z poprzedniego rodzaju w niższych cenach. Nie wpływa to na cene w "All Characters". Mogą się tu też zestawy postaci niezależne od "Bundles".
    • Bundles - Tu można kupić TYLKO zestawy postaci. W tle można zauważyć C-3PO w kawałkach.
  • Użycia postaci - pojawiająca się w każdym etapie możliwość pozwalająca włączenie do etapu postaci, która po prostu nie pojawia się w tym etapie. Są dwie różne grupy dla Ptaków i dla Świń, jednak możliwe jest działanie przeciwnych flot w jednym etapie, ale trzeba zapłacić za to monetami. Warto też wspomnieć, że ta funkcja zastępuje, a nie dodaje. Technologia Telepods automatycznie dodaje jedno użycie siebie w grze i za raz włancza go do gry usuwając dodatkowe użycie
    Maxresdefault-0.jpg

    Plakat Carbonite Pack

  • Monety - (ang. Credists) Monety za które można kupić użycia postaci. Można je zdobyć robiąc poziom na wiekszą ilość gwiazdek, kupując je za prawdziwe pieniądze, zbierając je w etapie i wygrywając Monety jako nagrode.

Ciekawostki

  • Tylko na ikonie Angry Birds Star Wars II jest Darth Vader ze świńskiej strony. Ale w pewnym sensie to odmiana Red'a.
  • Jako pierwsza gra z serii Angry Birds wykorzystuje ona technologie Telepods, co jest dla Rovio przełomem.
  • W etapach ukrywa się 1000 monet.
  • Funkcja Telepod nie jest dostępna na PC.
  • W świecie Angry Birds po raz pierwszy widać jak Red (Anakin) staje po stronie świń

Więcej w Fandom