Fandom

AngryBirds Wiki

Angry Birds Rio

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze54 Share

Angry Birds Rio
Ikona RIO.png
Informacje
Data Wydania: 22 marca 2011
Gatunek: Point-and-Click
Wersja: 2.4.0.
Angry Birds Rio - Trzecia gra z serii Angry Birds. Akcja nawiązuję do filmu Rio i Rio 2. Gra jest dostępna na PC, iOS, Android, Mac, Symbian^3'.

Historia

Ptaki na swojej wyspie pilnują jajek przed świnkami, gdy nagle trafiają do klatki, która została spuszczona z helikoptera i zostają zabrane do Rio de Janeiro. Lądują w jakimś magazynie i nagle widzą jakiegoś ptaka - Nigela. To on właśnie stoi za sprawką porwania ptaków, bo były warte 100.000 dolarów. Teraz ptaki chcą wrócić na wyspę, uwolnić inne Ptaki i pokonać Nigela. Niestety to nie jest takie proste.

Lista rozdziałów

Rio 1

1.Smuggler's Den - Akcja dzieje się w magazynie. Celem jest uwolnienie ptaków różnych gatunków, oraz Blu i Jewel.

2.Jungle Escape - Po ucieczce naszych bohaterów, Blu i Jewel zostali uwięzieni na jednym łańcuchu, Nigel nasłał Marmozety, by zajęły się bohaterami. Na końcu jest walka z Bossem - Nigel'em.

3.Beach Volley - Po tym jak Nigel uciekł bohaterowie udali się do przyjaciela Jewel, Rafaela, który jest tukanem, a on poradził im się udać do jego przyjaciela, psa Louis'a, który ma sprzęt do rozpiłowania łańcucha. Marmozety też pojawiają się w tym rozdziale.

4.Carnival Upheaval - Po uwolnieniu Blu i Jewel zjawił się Nigel i porwał dziewczynę. Bohaterowie muszą uratować Jewel z rąk Nigela. W ostatnim poziomie jest walka z królem Marmozetów, Mauro.

5.Airfield Chase - Blu dostał się do wozu gdzie była klatka z Jewel, ale Nigel go nakrył. Bohater został uwięziony w celi znajdującej się w samolocie. Bohaterowie muszą uwolnić Blu i Jewel, zanim odlecą latającą machiną.

6. Smuggler's Plane - Po uwolnieniu Blu i Jewel, wszyscy bohaterowie trafiają do samolotu i muszą oswobodzić resztę ptaków. Na końcu jest Ostateczna Walka z Nigelem. Po walce złoczyńca wpadł do jednego z silników i stracił prawie wszystkie pióra, spadając do wody. Samolot prawie został zniszczony, a nasi bohaterowie wracają na wyspę latającą machiną. W tym samym momencie Świnie wykorzystują nieobecność ptaków i próbują ukraść Jajka.

7.Market Mayhem - Rozdział nie wnika do fabuły filmu. To usunięta scena filmu, jak Blu, Jewel i Rafael chodzili po targu z owocami. Bossem jest Mauro - Król Marmozetów.

8. Golden Beachball - Specjalny rozdział, raz trzeba pokonać Marmozety, raz trzeba uwolnić ptaki.

Rio 2

W tej części ptaki mają wygląd z Angry Birds Toons.

9. Rocket Rumble - Tu pojawia się Rocket Bird w bonusowych poziomach, czyli Chuck siedzący na rakiecie. Stella zadebiutowała w tym rozdziale.

10. High Dive - Rozdział, w którym nie tylko uwalnia się ptaki, ale także delfiny. Na końcu, gdy się zniszczy wielką klatkę pojawia się Nigel w ubranku. Ptaki wystrzelone z Procy nurkują w wodzie.

11. Blossom River - Tu się walczy z marmozetami nad rzeką, które są umieszczone w statkach. Na końcu walczy się z Nigelem, i dwoma wielkimi marmozetami, które skaczą i są jego sługami. Jednakże, żadnym z nich nie jest Mauro.

12. Timber Tumble - najnowszy rozdział Rio 2, wydany 15 lipca.

13.  - Hidden Harbor - ukryty epizod na 14 poziomie Timber Tumble, żeby go odblokować, trzeba strzelić ptakiem w lewo.

Ciekawostki:

Więcej w Fandom

Losowa wiki