Wikia

AngryBirds Wiki

Angry Birds Go!

Komentarze442
376stron na
tej wiki

Angry Birds Go!
Ab-go-logo
Data wydania 11 grudzień 2013
Gatunek Gra wieloosobowa
Wersja 1.0.4
Angry Birds Go! to kolejna odsłona od Rovio Entertainment, która miała swoją premierę 11 grudnia 2013 roku na urządzeniach moblilnych. Gra nie polega na strzelaniu ptakami z procy, lecz na wyścigach. Można ścigać się ptakiem lub świnią. Pojazdy są do wyboru, celem jest dotarcie do mety i zbieranie monet w trakcie jazdy, by można było za nie ulepszyć swój pojazd, lub kupić nowy. Jak się ulepszy cały pojazd, można dostać nowy. Grafika gry jest w 3D. Każdy ptak i świnia ma oczywiście jakąś umiejętność, by mógł pokonać przeciwników, lub szybciej dotrzeć do mety.
Angry Birds GO! 1 - 3.208:01

Angry Birds GO! 1 - 3.2.1 i start

Gameplay Angry Birds Go! w Rocky Road

Dostępna jest za darmo.

Dostępne:

Ptaki: RedChuckBombBubblesStella, The Blues (Jay, Jake i Jim), TerenceHalMatylda.

Świnie: Król Świń, Wąsata ŚwiniaŚwinka Kapral.

Gokarty:Edytuj

Lista gokartów w grze Angry Birds Go!

RozdziałyEdytuj

  • Seedway (pol. Ziarnostrada) - Wyścigi uliczne;
  • Rocky Road (pol. Wyboista droga) - Wyścigi w górach;
  • Air (pol. Powietrze) - Wyścigi w powietrzu;
  • Stunt (pol. Wyczyn) - Wyścigi w kanionie;
  • Sub Zero (pol. Poniżej zera) - Wyścigi po śniegu
  • Daily Event (pol. Codzienny event) - Codzienne wyzwanie
  • Aquatic Adventure (pol. Wodna przygoda) (planowany) - Prawdopodobnie wyścigi po wodzie. Nie wiadomo, czy kiedykolwiek zostanie wydany.
  • Jenga (epizod dodatkowy) - Mamy 5 strzałów i mamy za zadanie strącić wszystkie świnie. Aby go odblokować musimy wpisać kod znaleziony w zestawie Angry Birds Jenga: Pirate Pig Attack lub kupić ten tryb za 7,50 zł.
  • Weekly Tournament (pol. Cotygodniowy turniej) - epizod w którym możemy zmierzyć się z Redem i Chuckiem (pod względem punktowym). Za pierwsze miejsce nagrodą jest Szczęśliwe Pudło, w którym znajduje się pojazd premium, jak Big Bang, czy Shred Sled.

Tryby gryEdytuj

  • Race - normalny wyścig. Aby wygrac trzeba zająć 3. miejsce lub wyższe.
  • Time Boom - wyścig z czasem. Aby wygrać trzeba dojechać do mety zanim zegar wybuchnie.
  • Fruit Splat - miażdżenie, cięcie owoców (głównie z przeciwnikami) jest to zawsze zwykła świnia.
  • Ice Splat - miażdżenie deserów (Zastępuje Fruit Splat w Sub Zero)
  • Versus - wyścig jeden na jednego. Występują tu różne poziomy trudności: EASY. MEDIUM oraz HARD. Czym wyższy poziom trudności, tym więcej pieniędzy wygrywasz.
  • Champion Chase - wyścig z przeciwnikiem (za 3 wygrane wyścigi z przeciwnikiem zrekrutujesz przeciwnika i otrzymasz go na swoim drzewie i będziesz mógł nim się ścigać z innymi ptakami lub świniami).
  • Slalom - Musimy jeździć slalomem, między słupkami (zastępuje Champion Chase w Sub Zero).
  • Weekly Tournament - konkurs podobny do tego w Angry Birds Friends jednak zamiast strzelać musimy się ścigać z Redem i Chuckiem lub znajomymi z Facebooka (pod względem punktowym). Za pierwsze miejsce wygrywamy Szczęśliwe Pudło z pojazdem premium, jak Big Bang, Shred Sled, Shoemerang, itp.
  • Multiplayer - wyścigi z ludźmi z całego świata lub znajomymi z Facebooka.

Postacie do zdobycia (Wg. kolejności) + ich moceEdytuj

  • Red - postać dostępna od początku, moc: gracz: przyspieszenie, CPU: N/A
  • Stella - moc: gracz: tworzenie bańki, CPU: Dodatkowo wystrzeliwuje bańki w tył
  • Bomb - moc: gracz: wybuch i niewielkie przyspieszenie, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu bomby
  • The Blues - moc: gracz: 3x przyspieszenie, CPU: dodatkowo rzuca trzema blokami z różnych materiałów
  • Król Świń - moc: gracz: latanie na platformie z balonami, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu Świnkami , które przyprzylepiają się do pojazdu
  • Terence - moc: gracz: pioruny na najbliszszych przeciwników, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu głazy
  • Bubbles - moc: gracz: nadmuchanie i toczenie się po drodzę, CPU: dodatkowo wyrzuca skrzynie z przyczepionymi balonami: są z TNT, pieniędzmi i przyspieszeniem
  • Matylda - moc: gracz: wybuchowe jajko z przodu CPU: wyrzuca duże jajko do tyłu które nas spowalnia.
  • Świnka Brygadier - moc: gracz: 3x rzut dynamitem, CPU: najpierw wyrzuca do tyłu jedną rakietę, póżniej 3 rakiety.
  • Hal - moc: gracz: tornado, CPU: dodatkowo rzuca boomerangami do tyłu.
  • Świnka Kapral - moc: gracz: 3x hełm, który chroni, atakuje, zwiększa prędkość i zbiera monety, CPU: Dodatkowo rzuca wielkim TNT do tyłu.
  • Chuck - moc: gracz: mega przyszpieszenie po przez rozdarcie przestrzeni, CPU: wyrzucanie płonącej opony, która przyśpiesza twój pojazd

ItemyEdytuj

  • Monety (25px-Bird Coins): Główna waluta w grze. Głównie używane są w celu ulepszania pojazdów i kupowania nowych.
  • Diamenty (Gem): Używane do kupowania pojazdów premium, dodatkowych użyć moc specjalnych, dodatkowych monet, czy power-upów. Można je zdobyć w Champion Chase, niektórych Daily Events i wygrywając Weekly Tournament. Można także je zebrać na trasach bez względu na tryb gry.
  • Podwajacz monet (Coin Doubler): Po aktualizacji z marca 2014 pojawiają się co jakiś czas na trasach. Jeśli się go zbierze zebrane monety zostaną podwojone na koniec wyścigu. Gdy się go zbierze, wydaje dźwięk gumowej kaczki. Po aktualizacji z maja 2014 przestały się pojawiać, gdyż zostały zastąpione przez Lucky Boxes (pol. Szczęśliwe pudełka) o których mowa jest poniżej. Na szczęście nadal można go kupić na stałe za prawdziwe pieniądze.
  • Szczęśliwe pudełka (LuckyBoxes): Po aktualizacji z maja 2014 pojawiają się czasem na trasach. Gdy gracz zbierze szczęśliwe pudełko wygra on monety, diamenty, power-up, bezpłatne ulepszenie gokartu, bezpłatne odnowienie energii, bezpłatne pominięcie wyzwania, bezpłatne dodatkowe użycie mocy specjalnej albo jeśli ma się pierwsze miejsce w Weekly Tournament można wygrać jeden z pojazdów premium, jak Shred Sled, czy Big Bang za darmo. Można je też wysyłać i odbierać od przyjaciół z Facebooka za pomocą funkcji Mailbox. Nie da się ich zdobyć na trasach, jeśli gra się w Daily Event i Weekly Tournament.

Kim kogo najlepiej pokonaćEdytuj

Boss Kim go pokonać
Stella Red
Bomb Stella/Red
The Blues Bomb/Red/Stella
Król świń The Blues/Bomb
Terence The Blues/Red
Bubbles Bomb/Terence
Matylda The Blues/Bubbles
Wąsata Świnia Red/Terence
Hal Wąsata Świnia/Bomb 
Świnia Kapral  Matylda/The Blues
Chuck Świnia Kapral/Wąsata Świnia

CiekawostkiEdytuj

  • Wygląd Hala pochodzi z chińskiej reklamy coca-coli
  • W Sub Zero za każde zniszczenie odczekujemy 2-3 sekundy, nim pojazd śnieżny się naprawi.
  • W Sub Zero niemożliwe jest ukończenie poziomu bez ślizgania się.
  • Tutaj drugi raz pojawia się Świnia Mechanik.
  • Planowanym od dawna epizodem jest Aquatic Adventure. Dużo osób uważa, że nie zostanie wydany.

Więcej od Wikii