Wikia

AngryBirds Wiki

Angry Birds Go!

Komentarze302
235stron na
tej wiki

Angry Birds Go!
Ab-go-logo
Data wydania 11 grudzień 2013
Gatunek Gra jednoosobowa
Wersja 1.0.4
Angry Birds Go! - To gra od Rovio Entertainment, która wyszła 11 grudnia 2013 roku i jest darmowa. Gra nie polega na strzelaniu ptakami z procy, lecz na wyścigach. Można ścigać się ptakiem lub świnią. Pojazdy są do wyboru, celem jest dotarcie do mety i zbieranie monet w trakcie jazdy, by można było za nie ulepszyć swój pojazd, lub kupić nowy. Jak się ulepszy cały pojazd, można dostać nowy. Grafika gry jest w 3D. Każdy ptak i świnia ma oczywiście jakąś umiejętność, by mógł zniszczyć przeciwników, lub szybciej dotrzeć do mety.
Angry Birds GO! 1 - 3.2Angry Birds GO! 1 - 3.2.1 i start(08:01)
Gameplay Angry Birds Go! w Rocky Road
Lubie BenderaDodany przez Lubie Bendera

Są dostępne:

Ptaki: RedChuckBombBubblesStella, The Blues (Jay, Jake i Jim), TerenceHalMatylda.

Świnie: Król Świń, Świnka BrygadierŚwinka Kapral.

Gokarty:Edytuj

Gokarty w Angry Birds Go!

RozdziałyEdytuj

  • Seedway - Wyścigi uliczne
  • Rocky Road - Wyścigi w górach
  • Air - Wyścigi w powietrzu
  • Stunt - wyścigi w kanionie
  • Sub Zero - Wyścigi po śniegu
  • Daily Event - Codzienne wyzwanie
  • Aquatic Adventure (planowany) - Prawdopodobnie wyścigi po wodzie. Nie wiadomo, czy kiedykolwiek zostanie wydany.
  • Jenga (epizod dodatkowy) - Mamy 5 strzałów i mamy za zadanie strącić wszystkie świnie. Aby go odblokować musimy wpisać kod znaleziony w zestawie Angry Birds Jenga: Pirate Pig Attack lub kupić ten tryb za 7,50 zł.

Tryby gryEdytuj

  • Race - normalny wyścig. Aby wygrac trzeba zająć 3. miejsce lub wyższe.
  • Time Boom - wyścig z czasem. Aby wygrać trzeba dojechać do mety zanim zegar wybuchnie.
  • Fruit Splat - miażdżenie, cięcie owoców (głównie z przeciwnikami) jest to zawsze zwykła świnia.
  • Ice Splat - miażdżenie deserów (Zastępuje Fruit Splat w Sub Zero)
  • Versus - wyścig jeden na jednego. Występują tu różne poziomy trudności: EASY. MEDIUM oraz HARD. Czym wyższy poziom trudności, tym więcej pieniędzy wygrywasz.
  • Champion Chase - wyścig z przeciwnikiem (za 3 wygrane wyścigi z przeciwnikiem zrekrutujesz przeciwnika i otrzymasz go na swoim drzewie i będziesz mógł nim się ścigać z innymi ptakami lub świniami.)
  • Slalom - Musimy jeżdzić slalomem, między słupkami (Zastępuje Champion Chase w Sub Zero)

Postacie do zdobycia (Wg. kolejności) + ich moceEdytuj

  • Red - postać dostępna od początku, moc: gracz: przyspieszenie, CPU: N/A
  • Stella - moc: gracz: tworzenie bańki, CPU: Dodatkowo wystrzeliwuje bańki w tył
  • Bomb - moc: gracz: wybuch, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu bomby
  • The Blues - moc: gracz: 3x przyspieszenie, CPU: dodatkowo rzuca trzema blokami z różnych materiałów
  • Król Świń - moc: gracz: latanie na platformie z balonami, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu świniami, które przyczepiają się do pojazdu
  • Terence - moc: gracz: pioruny na najbliszszych przeciwników, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu głazy
  • Bubbles - moc: gracz: nadmuchanie i toczenie się po drodzę, CPU: dodatkowo wyrzuca skrzynie z przyczepionymi balonami: są z TNT, pieniędzmi i przyspieszeniem
  • Matylda - moc: gracz: wybuchowe jajko z przodu CPU: wyrzuca duże jajko do tyłu które nas spowalnia.
  • Świnka Brygadier - moc: gracz: 3x rzut dynamitem, CPU: najpierw wyrzuca do tyłu jedną rakietę, póżniej 3 rakiety.
  • Hal - moc: gracz: tornado, CPU: dodatkowo rzuca boomerangami do tyłu.
  • Świnka Kapral - moc: gracz: 3x hełm, który chroni, atakuje, zwiększa prędkość i zbiera monety, CPU: Dodatkowo rzuca wielkim TNT do tyłu.
  • Chuck - moc: gracz: mega przyszpieszenie po przez rozdarcie przestrzeni, CPU: wyrzucanie płonącej opony, która przyśpiesza twój pojazd

Kim kogo najlepiej pokonaćEdytuj

Boss Kim go pokonać
Stella Red
Bomb Stella/Red
The Blues Bomb/Red/Stella
Król świń The Blues/Bomb
Terence The Blues/Red
Bubbles Bomb/Terence
Matylda The Blues/Bubbles
Wąsata Świnia Red/Terence
Hal Wąsata Świnia/Bomb 
Świnia Kapral  Matylda/The Blues
Chuck Świnia Kapral/Wąsata Świnia

CiekawostkiEdytuj

  • Wygląd Hala pochodzi z chińskiej reklamy coca-coli
  • W Sub Zero za każde zniszczenie odczekujemy 2-3 sekundy, nim pojazd śnieżny się naprawi.
  • W Sub Zero niemożliwe jest ukończenie poziomu bez ślizgania się.
  • Tutaj drugi raz pojawia się Świnia Mechanik.
  • Planowanym od dawna epizodem jest Aquatic Adventure. Dużo osób uważa, że nie zostanie wydany.

Więcej od Wikii