AngryBirds Wiki

Angry Birds Go!

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze572 Udostępnij

Angry Birds Go!
Ab-go-logo.png
Informacje
Data Wydania: 11 grudnia 2013
Gatunek: Gra wyścigowa
Wersja: 1.0.4
Angry Birds Go! - Kolejna odsłona serii gier Angry Birds, która miała swoją premierę 11 grudnia 2013 roku na urządzeniach mobilnych (platformy Android i iOS). Gra w tym wypadku nie polega na strzelaniu Ptakami z Procy, jak w większości gier z tej serii, lecz na wyścigach gokartów. Można ścigać się Ptakiemlub Świnią. Pojazdy są do wyboru, celem jest dotarcie do mety i zbieranie monet w trakcie jazdy, by można było za nie ulepszyć swój pojazd, lub kupić nowy. Gdy pojazd jest maksymalnie ulepszony, odblokowuje się następny. Grafika gry jest w 3D. Każdy Ptak i Świnia ma oczywiście jakąś umiejętność, by mógł pokonać przeciwników lub szybciej dotrzeć do mety. Po aktualizacji z 30 czerwca 2016 gra znacznie się zmieniła. Gra dostępna jest za darmo.
Angry Birds GO! 1 - 3.2.1 i start08:01

Angry Birds GO! 1 - 3.2.1 i start

Gameplay Angry Birds Go! w Rocky Road

Dostępne postacie

Ptaki

RedBomb, StellaBubbles, Matylda, The Blues (Jay, Jake i Jim)TerenceHalChuck, w dawnej wersji również Senna Bird.

Świnie

Wąsata Świnia, Król Świń,  Świnia Kapral.

Gokarty

Lista gokartów w grze Angry Birds Go!

Lokacje

  • Seedway (pol. Ziarnostrada) - Wyścigi uliczne;
  • Air (pol. Powietrze) - Wyścigi w powietrzu;
  • Sub Zero (pol. Poniżej zera) - Wyścigi po śniegu;
  • Rocky Road (pol. Wyboista droga) - Wyścigi w górach;
  • Stunt (pol. Wyczyn) - Wyścigi w kanionie.

Tryby gry

  • Race - Zwykły wyścig. Aby wygrać, trzeba zająć 3. miejsce lub wyższe;
  • Fruit Splat - Miażdżenie owoców (głównie z przeciwnikami), są to zawsze Zwykłe Świnie;
  • Time Boom - Wyścig z czasem. Aby wygrać, trzeba dojechać do mety, zanim zegar wybuchnie;
  • Ice Splat - Miażdżenie deserów (zastępuje Fruit Splat w Sub Zero);
  • Versus - Walka z Bossem. Po pokonaniu Bossa możemy nim grać;
  • Daily Event - Codzienne wyzwanie, po zdobyciu określonej liczby gwiazdek dostajemy nagrody;
  • Tournament - Epizod, w którym możemy zmierzyć się z innymi graczami (pod względem punktowym);
  • Jenga - Epizod dodatkowy. Mamy 5 strzałów i mamy za zadanie strącić wszystkie Świnie. Aby go odblokować, musimy wpisać kod znaleziony w zestawie "Angry Birds Jenga: Pirate Pig Attack" lub kupić ten tryb za 8,73 zł.

Postacie do zdobycia (według kolejności) + ich moce

  • Red - postać dostępna od początku, moc: gracz: przyspieszenie, CPU: N/A.
  • Bomb - moc: gracz: wybuch i niewielkie przyspieszenie, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu bomby.
  • Stella - moc: gracz: tworzenie ochronnej bańki, CPU: dodatkowo wystrzeliwuje bańki w tył.
  • Bubbles - moc: gracz: nadmuchanie i toczenie się po drodze, CPU: dodatkowo wyrzuca skrzynie z przyczepionymi balonami: są z TNT, monetami i przyspieszeniem.
  • Matylda - moc: gracz: rzut wybuchowym jajkiem do przodu, CPU: wyrzuca duże jajko do tyłu, które nas spowalnia.
  • Wąsata Świnia - moc: gracz: 3x rzut dynamitem, CPU: najpierw wyrzuca do tyłu jedną rakietę, później trzy rakiety.
  • Król Świń - moc: gracz: latanie na platformie z balonami, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu Świniami, które przyczepiają się do pojazdu.
  • The Blues - moc: gracz: 3x przyspieszenie, CPU: dodatkowo rzuca trzema blokami z różnych materiałów.
  • Terence - moc: gracz: strzelanie piorunami na najbliższych przeciwników, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu głazy.
  • Hal - moc: gracz: tornado, CPU: dodatkowo rzuca bumerangami do tyłu.
  • Świnia Kapral - moc: gracz: 3x hełm, który chroni, atakuje, zwiększa prędkość i zbiera monety, CPU: dodatkowo rzuca wielkim TNT do tyłu.
  • Chuck - moc: gracz: super przyspieszenie poprzez rozdarcie przestrzeni, CPU: wyrzucanie płonącej opony, która przyśpiesza twój pojazd.

Itemy

  • Monety (25px-Bird Coins.png): Główna waluta w grze. Używane są głównie w celu ulepszania pojazdów;
  • Diamenty (Gem.png): Używane do kupowania pojazdów premium, dodatkowych użyć moc specjalnych, dodatkowych monet, czy power-up'ów.Można je zdobyć w niektórych Daily Events, zajmując trzecie lub lepsze miejsce w Tournament i otwierając toolbox'y;
  • Bilety: Używane do kupowania toolbox'ów. Można je zdobyć w niektórych Daily Events lub wygrywając wyścigi;
  • Blueprint'y: Używane do ulepszania pojazdów i kupowania nowych.

Kim kogo najlepiej pokonać

Boss Kim go pokonać
Bomb Red
Stella Red
Bubbles Red
Matylda Bubbles
Wąsata Świnia Red
Król Świń Bomb
The Blues Bomb/Red
Terence The Blues/Red
Hal Wąsata Świnia/Bomb 
Świnia Kapral  Matylda/The Blues
Chuck Stella

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza gra z serii Angry Birds, która nie polega na strzelaniu z Procy;
  • W Sub Zero niemożliwe jest ukończenie poziomu bez ślizgania się;
  • Tutaj drugi raz pojawia się Świnia Mechanik.

Więcej w Fandom