Wikia

AngryBirds Wiki

Angry Birds Go!

Komentarze463
499stron na
tej wiki

Angry Birds Go!
Ab-go-logo
Data wydania: 11 grudzień, 2013
Gatunek: Gra wieloosobowa
Wersja: 1.0.4
Angry Birds Go! - Kolejna odsłona od Rovio Entertainment, która miała swoją premierę 11 grudnia 2013 roku na urządzeniach mobilnych. Gra nie polega na strzelaniu ptakami z procy, lecz na wyścigach. Można ścigać się ptakiem lub świnią. Pojazdy są do wyboru, celem jest dotarcie do mety i zbieranie monet w trakcie jazdy, by można było za nie ulepszyć swój pojazd, lub kupić nowy. Jak się ulepszy cały pojazd, można dostać nowy. Grafika gry jest w 3D. Każdy ptak i świnia ma oczywiście jakąś umiejętność, by mógł pokonać przeciwników, lub szybciej dotrzeć do mety.
Angry Birds GO! 1 - 3.208:01

Angry Birds GO! 1 - 3.2.1 i start

Gameplay Angry Birds Go! w Rocky Road

Dostępna jest za darmo.

Dostępne:

Ptaki: RedChuckBombBubblesStella, The Blues (Jay, Jake i Jim), TerenceHalMatylda.

Świnie: Król Świń, Wąsata ŚwiniaŚwinka Kapral.

Gokarty:Edytuj

Lista gokartów w grze Angry Birds Go!

RozdziałyEdytuj

  • Seedway (pol. Ziarnostrada) - Wyścigi uliczne;
  • Rocky Road (pol. Wyboista droga) - Wyścigi w górach;
  • Air (pol. Powietrze) - Wyścigi w powietrzu;
  • Stunt (pol. Wyczyn) - Wyścigi w kanionie;
  • Sub Zero (pol. Poniżej zera) - Wyścigi po śniegu
  • Daily Event (pol. Codzienny event) - Codzienne wyzwanie
  • Aquatic Adventure (pol. Wodna przygoda) (planowany) - Prawdopodobnie wyścigi po wodzie. Nie wiadomo, czy kiedykolwiek zostanie wydany.
  • Jenga (epizod dodatkowy) - Mamy 5 strzałów i mamy za zadanie strącić wszystkie świnie. Aby go odblokować musimy wpisać kod znaleziony w zestawie Angry Birds Jenga: Pirate Pig Attack lub kupić ten tryb za 7,50 zł.
  • Weekly Tournament (pol. Cotygodniowy turniej) - epizod w którym możemy zmierzyć się z Redem i Chuckiem (pod względem punktowym). Za pierwsze miejsce nagrodą jest Szczęśliwe Pudło, w którym znajduje się pojazd premium, jak Big Bang, czy Shred Sled.

Tryby gryEdytuj

  • Race - normalny wyścig. Aby wygrać trzeba zająć 3. miejsce lub wyższe.
  • Time Boom - wyścig z czasem. Aby wygrać trzeba dojechać do mety zanim zegar wybuchnie.
  • Fruit Splat - miażdżenie, cięcie owoców (głównie z przeciwnikami) jest to zawsze zwykła świnia.
  • Ice Splat - miażdżenie deserów (Zastępuje Fruit Splat w Sub Zero)
  • Versus - wyścig jeden na jednego. Występują tu różne poziomy trudności: EASY. MEDIUM oraz HARD. Czym wyższy poziom trudności, tym więcej pieniędzy wygrywasz.
  • Champion Chase - wyścig z przeciwnikiem (za 3 wygrane wyścigi z przeciwnikiem zrekrutujesz przeciwnika i otrzymasz go na swoim drzewie i będziesz mógł nim się ścigać z innymi ptakami lub świniami).
  • Slalom - Musimy jeździć slalomem, między słupkami (zastępuje Champion Chase w Sub Zero).
  • Weekly Tournament - konkurs podobny do tego w Angry Birds Friends jednak zamiast strzelać musimy się ścigać z Redem i Chuckiem lub znajomymi z Facebooka (pod względem punktowym). Za pierwsze miejsce wygrywamy Szczęśliwe Pudło z pojazdem premium, jak Big Bang, Shred Sled, Shoemerang, itp.
  • Multiplayer - wyścigi z ludźmi z całego świata lub znajomymi z Facebooka.

Postacie do zdobycia (Wg. kolejności) + ich moceEdytuj

  • Red - postać dostępna od początku, moc: gracz: przyspieszenie, CPU: N/A
  • Stella - moc: gracz: tworzenie bańki, CPU: Dodatkowo wystrzeliwuje bańki w tył
  • Bomb - moc: gracz: wybuch i niewielkie przyspieszenie, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu bomby
  • The Blues - moc: gracz: 3x przyspieszenie, CPU: dodatkowo rzuca trzema blokami z różnych materiałów
  • Król Świń - moc: gracz: latanie na platformie z balonami, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu Świnkami , które przylepiają się do pojazdu
  • Terence - moc: gracz: pioruny na najbliszych przeciwników, CPU: dodatkowo rzuca do tyłu głazy
  • Bubbles - moc: gracz: nadmuchanie i toczenie się po drodze, CPU: dodatkowo wyrzuca skrzynie z przyczepionymi balonami: są z TNT, pieniędzmi i przyspieszeniem
  • Matylda - moc: gracz: wybuchowe jajko z przodu CPU: wyrzuca duże jajko do tyłu które nas spowalnia.
  • Wąsata Świnia - moc: gracz: 3x rzut dynamitem, CPU: najpierw wyrzuca do tyłu jedną rakietę, później 3 rakiety.
  • Hal - moc: gracz: tornado, CPU: dodatkowo rzuca bumerangami do tyłu.
  • Świnka Kapral - moc: gracz: 3x hełm, który chroni, atakuje, zwiększa prędkość i zbiera monety, CPU: Dodatkowo rzuca wielkim TNT do tyłu.
  • Chuck - moc: gracz: mega przyszpieszenie po przez rozdarcie przestrzeni, CPU: wyrzucanie płonącej opony, która przyśpiesza twój pojazd

ItemyEdytuj

  • Monety (25px-Bird Coins): Główna waluta w grze. Głównie używane są w celu ulepszania pojazdów i kupowania nowych.
  • Diamenty (Gem): Używane do kupowania pojazdów premium, dodatkowych użyć moc specjalnych, dodatkowych monet, czy power-upów. Można je zdobyć w Champion Chase, niektórych Daily Events i wygrywając Weekly Tournament. Można także je zebrać na trasach bez względu na tryb gry.
  • Podwajacz monet (Coin Doubler): Po aktualizacji z marca 2014 pojawiają się co jakiś czas na trasach. Jeśli się go zbierze zebrane monety zostaną podwojone na koniec wyścigu. Gdy się go zbierze, wydaje dźwięk gumowej kaczki. Po aktualizacji z maja 2014 przestały się pojawiać, gdyż zostały zastąpione przez Lucky Boxes (pol. Szczęśliwe pudełka) o których mowa jest poniżej. Na szczęście nadal można go kupić na stałe za prawdziwe pieniądze.
  • Szczęśliwe pudełka (LuckyBoxes): Po aktualizacji z maja 2014 pojawiają się czasem na trasach. Gdy gracz zbierze szczęśliwe pudełko wygra on monety, diamenty, power-up, bezpłatne ulepszenie gokartu, bezpłatne odnowienie energii, bezpłatne pominięcie wyzwania, bezpłatne dodatkowe użycie mocy specjalnej albo jeśli ma się pierwsze miejsce w Weekly Tournament można wygrać jeden z pojazdów premium, jak Shred Sled, czy Big Bang za darmo. Można je też wysyłać i odbierać od przyjaciół z Facebooka za pomocą funkcji Mailbox. Nie da się ich zdobyć na trasach, jeśli gra się w Daily Event i Weekly Tournament.

Kim kogo najlepiej pokonaćEdytuj

Boss Kim go pokonać
Stella Red
Bomb Stella/Red
The Blues Bomb/Red/Stella
Król świń The Blues/Bomb
Terence The Blues/Red
Bubbles Bomb/Terence
Matylda The Blues/Bubbles
Wąsata Świnia Red/Terence
Hal Wąsata Świnia/Bomb 
Świnia Kapral  Matylda/The Blues
Chuck Świnia Kapral/Wąsata Świnia

CiekawostkiEdytuj

  • Wygląd Hala pochodzi z chińskiej reklamy coca-coli
  • W Sub Zero za każde zniszczenie odczekujemy 2-3 sekundy, nim pojazd śnieżny się naprawi.
  • W Sub Zero niemożliwe jest ukończenie poziomu bez ślizgania się.
  • Tutaj drugi raz pojawia się Świnia Mechanik.
  • Planowanym od dawna epizodem jest Aquatic Adventure. Dużo osób uważa, że nie zostanie wydany.

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii