Fandom

AngryBirds Wiki

Angry Birds Breakfast

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze74 Share

Angry Birds Breakfast to gra, w którą możemy zagrać za pośrednictwem tego linku.Gra opowiada o kradzieżach płatków śniadaniowych przez świnie. Trzeba się zarejestrować i możemy zagrać w 2 łatwe poziomy. Pozostałe 8 jest do znalezienia na małych pudełkach od płatków śniadaniowych . Należy wpisać specjalny kod, który się znajduje tylko na małych płatkach śniadaniowych Lion. (Gra dostępna w języku polskim). W 3 wersjach (kod i 2 płyty) mamy możliwość zagrania w 24 nowe poziomy. Płyty nie wymagają bycia w napędzie, więc możemy w nie grać nawet, jak po instalacji zabierzemy płytę.​​ Podczas logowania, należy zawsze wybierać ten sam kraj, który się wybrało podczas rejestracji. W przeciwnym razie logowanie będzie nieudane, bo login jest powiązany z wcześniej wybranym krajem. Ta wersja to 10 nowych poziomów, gdzie 8 jest dostępnych jedynie po wpisaniu kodu. Kod jest prawdopodobnie jednorazowy.

Wersja na kod

Historia

Poziom 1

Red, Bomb i Chuck jedzą śniadanie, ale nagle ktoś wylał ich mleko! Okazuje się, że to były świnie i w dodatku ukradły płatki śniadaniowe! Ptaki postanawiają odzyskać swoje śniadanie.

Poziom 6

Jay, Jake i Jim jedzą śniadanie. Nagle ich uwagę odwracają tajemnicze dźwięki. Okazuje się, że to świnia z dudami. 2 pozostałe świnie kradną płatki śniadaniowe! niebiescy postanawiają odzyskać śniadanie.

Wersja na płytę

Są również 2 płyty z tą grą zatytułowane "Angry Birds Breakfast 1" i "Angry Birds Breakfast 2". Są to inne poziomy od wersji na kod. Znajdują się paczkach objętych promocją (małe i duże). Na każdej płycie znajduje się 7 innych poziomów.

Historia

Breakfast 1

Chuck ma zamiar zjeść śniadanie, ale niebiescy odwracają jego uwagę, dzięki czemu świnie kradną płatki śniadaniowe! Ptaki postanawiają odzyskać płatki.

Breakfast 2

Matylda i Terence jedzą śniadanie. Nagle Terence przygniótł kwiat! Podczas robienia awantury Terence'owi przez Matyldę, świnie kradną płatki śniadaniowe. Ptaki postanawiają je odzyskać.

Ciekawostki

  • Po ustanowieniu nowego wyniku zamiast Czerwonego Ptaka pojawia się miska z łyżką i płatkami śniadaniowymi.
  • Jak przegramy poziom pojawia się świnia wystawiająca język.
  • W Breakfast 1 i w Breakfast 2 komiks końcowy jest taki sam, jak w wersji na kod.
  • Kod do wpisania w wersji na kod jest tylko w małych płatkach śniadaniowych Lion.
  • W wersji na kod jest tabela najlepszych wyników. Pokazuje, które masz miejsce w swoim kraju, a które na całym świecie. Pokazuje też wyniki innych graczy. Aby się, w niej znaleźć trzeba się zmieścić w pierwszej setce.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki