Fandom

AngryBirds Wiki

Age Rage

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Age Rage (z ang. Epoka gniewu lub Wiek Wściekłości Starość nie radość) - jest to dziewiąty odcinek trzeciej serii "Angry Birds Toons" i 87 ogółem. Był dostępny od 27 listopada w aplikacji "Toons.tv App" na tabletach i smartfonach.

Age rage.jpg

Opis z Youtube (przetłumaczony)

Świńskiemu Profesorowi zupełnie nie udaje się stworzyć serum młodości, ale każda klęska to nowa okazja - do użycia broni!

Historia

Nieudany eliksir i pomysł Kaprala

Pewnego dnia Profesor Świnia był w swojej pracowni i tworzył eliksir. Gdy skończył, postanowił go wypróbować na dyni. Wylał na warzywo małą kropelkę i po chwili dynia urosła! Świński naukowiec był zachwycony, ale parę sekund później dynia zmizerniała, ku rozczarowaniu profesora. Całą tą sytuację zauważył Kapral Świń i to mu podsunęło niezłą myśl, jak pokonać Angry Birds i wreszcie zdobyć Jajka!

Stare ptaki

Najpierw Red, ...

Tymczasem w innej części Świńskiej Wyspy Red ze spokojem pilnował Jajek, a Chuck i Bomb z radością pili herbatę. W międzyczasie Świński Kapral wraz z dwiema Zwykłymi Świniami szykował dla ptaków niemiłą niespodziankę. Świnia w Hełmie miała przy sobie pistolet z torebkami pełnymi eliksiru, a każda Minionka miała po jednej. Po chwili prosiaki wyskoczyły zza krzaków. Red się zezłościł i od razu pobiegł do procy, żeby się wystrzelić. Jednak, zanim zdążył to zrobić, Kapral wystrzelił jedną torebkę i... PAC! - trafił w biednego Reda, który zrobił się stary!

... potem Chuck, ...

Świnie zaśmiały się tryumfalnie. Z kolei Chuck i Bomb byli w szoku, a Kanarek z wrażenia wypluł herbatę! Ptasi lider próbował pobiec do procy, ale był zbyt słaby, aby to zrobić. Chuck i Bomb byli naprawdę wściekli! Kanarek zakładając swoją opaskę, ruszył do ataku. Ale niestety, za sprawą świń również się zestarzał!

... a nawet Bomb!?

Bomb widząc to wszystko, odpalił swoje pióro lontowe i był gotów do wybuchu. Jednakże, gdy Gilołuszcz skoczył, to torebka z eliksirem dosięgnęła również jego! Chuck chciał zaatakować prosiaki, ale Bomb spadł na niego i nie eksplodował, tylko wypuścił mały dymek.

Pomyłka świń

Red próbował jeszcze wystrzelić się z procy, ale ze względu na swój stan nie mógł nawet naciągnąć taśmy. Świnie zaczęły się śmiać. Nareszcie zdobędą Jajka! Były tak podekscytowane zwycięstwem nad Angry Birds, że wystrzeliły swoją własną broń w powietrze. To był błąd. Torebki z różowym eliksirem spadły i pojawiła się eksplozja. Gdy dym opadł, Bad Piggies tak samo z resztą, jak wcześniej Red, Chuck i Bomb zestarzały się! Kapral Świń chciał wziąść Jajka, ale jak to w starczym wieku bywa, nie widział za dobrze, podobnie jak Minionki i trafił w kamień, a potem prosiaki ukradły ptakom serwis do herbaty zamiast Jajek!

Starość nie radość

Red zasnął na rozciągniętej taśmie od procy, a Chuck i Bomba bili się laską i trójnógiem, podczas gdy świnie uciekły z herbacianym zestawem. Przez to, że niedowidziały, kierowały się w stronę urwiska! Gdy nadszedł wieczór, ptasi staruszkowie postanowili sobie zagrać w karty. Jajka również w tym uczestniczyły. Bomb wyciągnął kartę z czarnym sierpem księżyca, a Red kartę z sercem. W pewnym momencie dało się słyszeć krzyk prosiaków spadających z klifu i nastąpiło małe trzęsienie ziemi. Gdy ustało, karty Jajek upadły na trawę i ukazały się... trzy gwiazdki! Ptaki były zdumione. Chuck ze złością rzucił swoją laskę i odszedł naburmuszony, Bomb poszedł rozczarowany w swoją stronę, a Red tylko westchnął, upadł twarzą na ziemię i zasnął.

Występują

  • Profesor Świnia
  • Świnia Kapral
  • Red
  • Chuck
  • Bomb
  • Jajka
  • Zwykłe Świnie

Ciekawostki

  • To trzeci odcinek, w którym Chuck jest pokazany jako starszy osobnik. Pierwszym był "Bad Hair Day " a drugim " Chucked Out"
  • To trzeci odcinek, w którym Red, Chuck i Bomb pojawiają się we trójkę. Pierwszym był "Tooth Royal " i drugim "The Truce "
  • Prawdopodobnie po zakończeniu odcinka eliksir przestał działać
  • Trzy gwiazdki pokazane na kartach pod koniec odcinka są nawiązaniem do najlepszych wyników na koniec każdego poziomu w grze

Więcej w Fandom

Losowa wiki