Fandom

AngryBirds Wiki

A Pig's Best Friend

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

A Pig's Best Friend
A-Pig's-Best-Friend.png
Scenariusz: Richard Preddy
Reżyser: Avgousta Zourelidi
Poprzedni: Clash Of Corns
Następny: Slumber Mill
Data wyjścia: 01 grudzień, 2013
A Pig's Best Friend (z ang. Najlepszy przyjaciel świnki Najlepszy przyjaciel) - 38 odcinek pierwszej serii "Angry Birds Toons"

Historia

Na początku odcinka zaciekawiony Król Świń spojrzał na coś w odsłoniętej klatce. Po chwili okazało się, że to był Niebieski Ptak (Jim), który był bardzo zły i gryzł klatkę! Świński Król odskoczył przerażony na jego widok. Dwie Zwykłe Świnki, które były mocno poranione i którym po wielu nieudanych próbach w końcu udało się złapać Jima, zachęcały króla do tego, żeby zatrzymał sobie Niebieskiego Ptaka jako swoje własne domowe zwierzątko. Król Świń był początkowo przestraszony, ale po chwili zgodził się. Zadowolone Zwykłe Świnki poszły, a Świński Przywódca zaczął czegoś szukać w swoich rzeczach. Nagle w oknie pojawili się Jake i Jay. Jim zauważył braci. Oni niezbyt zachwyceni całą sytuacją szeptali do niego, żeby natychmiast uciekał, póki może. Jim jednak pokręcił głową na "nie" i mrugnął do nich, że ma pewien pomysł. Jake i Jay zdziwieni wymienili spojrzenia. "O co mu chodzi?" - pomyśleli. Po chwili Król Świń wyjął smycz dla psa. Jim z kolei zrobił "słodkie oczka". Świński Król założył mu obrożę ze smyczą, a ten chwycił ją w zęby i ze złością pociągnął Lidera Świń, który uderzył w jego klatkę. Nagle do zamku weszli Świńscy Strażnicy. Byli przekonani, że coś się stało ich władcy. Jim zaczął gwizdać, udając, że nic się nie stało i ponownie zrobił "słodkie oczka", a Król Świń także udawał, że wszystko było w porządku oraz zachwycenie swoim pupilkiem. Strażnicy się uśmiechnęli i wyszli. Jim z kolei dał znak rodzeństwu, że jego planem jest zabawa, a potem ucieczka, na co Jake i Jay odpowiedzieli śmiechem i uznali to za genialny pomysł! Kilka chwil później Król Świń wyszedł na spacer z Jimem. Niebieski Ptak miał w dziobie kość, którą wypluł na Świńskiego Króla, a następnie zaczął kopać dół w ziemi jak pies i prawie zasypał Przywódcę Świń. Nagle zobaczył motyla. Był nim bardzo zachwycony i zaczął za nim biec. Świński Król nie mógł zapanować nad pędzącym Jimem, a ptak pognał dalej i Władca Świń wpadł do fontanny. Jake i Jay mieli z tego niezły ubaw po pachy! Nagle pojawili się strażnicy i zobaczyli Świńskiego Króla w fontannie i byli zaskoczeni. A ten zaczął udawać, że się bawił z Jimem w wodzie. Ale Jim miał ochotę na więcej zabawy. Nagle Niebieski Ptak okrążył szybko Króla Świń, który zaplątał się w smycz i pognał przed siebie. Ciągnął Świńskiego Przywódcę przez krzewy różane, a następnie obok gniazda pszczół, które zniszczył i owady użądliły go! Na końcu Jim przywiązał Króla Świń do słupa. Po chwili Jake i Jay przybyli do brata i Niebiescy pokazali języki Świńskiemu Władcy i poszli. Jim zrzucił z siebie smycz i pożegnał się z Królem Świń. Ten z kolei był niepocieszony. Wieczorem siedział smutny na huśtawce i rozmyślał o Jimie, którego naprawdę mu brakowało. Zaczął sobie wyobrażać, że razem biegają przez krzaki róży, pływają i przytulają się. Potem uronił łezkę ze smutku. Nagle Król Świń zauważył strażników i wpadł na świetny pomysł. Ci nie zrozumieli, o co ich królowi chodzi. Wkrótce trzy Zwykłe Świnki były prowadzone na smyczy przez Króla Świń i miały na sobie kostiumy psa i kota! Nawet Wąsata Świnia miała na sobie kostium psa oraz kość! Świński Król był zachwycony swoim pomysłem. Teraz miał nie jedno, ale więcej domowych zwierzątek!

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki