Fandom

AngryBirds Wiki

A Fork in the Friendship

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

"A Fork In The Friendship" (z ang. Rozwidlenie w przyjaźni)

Jest to pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu animowanego Angry Birds Stella Toons.

Historia

Pewnego dnia Stella obudziła się wypoczęta i była gotowa na dobry dzień. Wskoczyła na deskorolkę i zjadła trochę winogron na śniadanie. Potem wzięła swój plecak zeszła zwinnymi krokami na dół z drzewa. Jej przyjaciele - Poppy, Dahlia, Luca i Willow już na nią czekali i byli gotowi na biwak. Nagle wszyscy usłyszeli chrapanie i zorientowali się, że kogoś brakuje... "No tak, Gale" - pomyślała Stella i pognała do domu fioletowej przyjaciółki. Chciała ją obudzić, ale jej się nie udało. W końcu nasza różowa bohaterka sama wzięła na barana swoją koleżankę i włożyła ją do koszyka. Poprosiła pozostałych o pomoc i spuściła koszyk z Gale na dół, a ta wyleciała na podłogę, ale nie otworzyła oczu. Poppy oblała ją wodą, Dahlia wysuszyła, Willow wyszczotkowała a Luca dał jej winogrona, kiedy ziewnęła. W końcu Gale otworzyła oczy, a pozostałe ptaki były zadowolone i gotowe na wyprawę. Ale Fioletowa Ptaszyna nie chciała iść, bo czegoś nie miała. Stella i pozostałe ptaki byli ciekawi czego. A tym czymś była ciemnozielona parasolka. Stella niechętnie, ale prędko ją wzięła, dała Gale i w końcu gromadka Stelli mogła już iść.

Kiedy doszli do dużej góry, zobaczyli, że są do niej dwa kierunki. Stella, Poppy, Luca, Willow i Dahlia chcieli iść w lewo, ale Gale chciała w prawo. Przyjaciółki się pokłóciły i Gale poszła w prawo. Stella prychnęła i razem z resztą Gromadki poszli w lewo.

Gale szła swoją stroną i myślała złe rzeczy o przyjaciołach, aż nagle się poślizgnęła i spadła w przepaść. Zobaczyła coś świecącego na żółto. To była korona. Gale ją wzięła i założyła. Nagle kilka tuzinów Zwykłych Świń podeszło do niej i uklęknęło. Gale myślała, że chcą zrobić jej krzywdę i uciekła. Tymczasem Stella, Poppy, Luca, Willow i Dahlia oglądali z góry zachód słońca, gdy nagle przyleciała do nich Gale. Wszyscy się ucieszyli i razem oglądali zachód słońca. Gdy skończyli przyszła pora spać. Stella dała wszystkim ich sprzęty biwakowe, ale Gale dostała tylko sznurek do rozbicia namiotu. Gale się zezłościła.

Gale rozbijała namiot i się męczyła, a Stella rozpalała ognisko. Gale zaczęła mieć marzenie, by przyjaciółki jej służyły, a ona była królową i mogła robić to, co chce. Gdy tak marzyła przypadkiem puściła sznurek i namiot zaczął spadać na ognisko. Stella to zobaczyła i odbiegła, ale namiot spadł na ognisko i się spalił. Przyjaciele oglądali to ze smutkiem. Stella nawrzeszczała na Gale, która prychnęła i odeszła. Stella też prychnęła i odeszła.

Gale szła, aż nagle znowu zobaczyła Zwykłe Świnie. Znowu chciała uciekać, ale potem zrozumiała, że chcą one jej służyć. Marzenie Gale się spełniło. Świnie chciały dać jej deskę, ale ta kazała im go przebudować na porządny tron. Świnie zrobiły to, Gale usiadła na nim i zaczęli iść do zamku.

Tymczasem przyjaciółki szukały Gale, aż ją znalazły. Stella prosiła ją, żeby wróciła, ale Gale tylko pokazała jej język, a zaraz potem Świnie zrobiły to samo. Gale i jej poddani poszli dalej, a Gale zostawiła im tylko parasolkę. Przyjaciółki się zesmuciły, a Stella prychnęła.

Występy

Ciekawostki

Więcej w Fandom

Losowa wiki