Fandom

AngryBirds Wiki

Świnia Malarz

672strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Share

Świnia Malarz
Malarz Tabber.png
Informacje
Umiejętność: Średnio-Zaawansowane Malowanie
Płeć: Samiec
Debiut: The Portrait

Świnia Malarz - Świnia występująca w Angry Birds Stella Toons.

Wygląd

Świnia Malarz wygląda jak Zwykła Świnia. Różni się od niej czarnym, francuskim beretem (charakterystyczna część ubioru typowego malarza). Na berecie widać różnokolorowe odpryski farby, zaobserwowane barwy to czerwień, źółć, fiolet i granat.

Biografia

Pierwszy raz pojawia się w "The Golden Egg", gdzie maluje portret Gale w stylu podobnym do Pabla Picassa. Oczywiście, królowej się to nie podoba, więc malarz zostaje wyrzucony. Nie wiadomo, jak wrócił do zamku. Prawdopodobnie Gale lub Świnia Blondyn dali mu drugą szansę.

Świnia Malarz pojawia się kolejny raz w odcinku "The Portrait", gdzie próbuje namalować portret Gale. Nie wychodzi mu to, więc Willow trafia do zamku. Po tym, jak mimowolnie zabrała się do pracy, malarz był pod wrażeniem jej umiejętności. Gdy Willow dostała nowe zadanie (namalowanie wielkiego portretu Gale), malarz podał jej paletę. Kiedy Ptak pracował, prosiak próbował namalować inny, lepszy portret. Malarka przerwała malowanie, aby nauczyć jego malowania kółek. Skończył pracę w tym samym momencie, co jego mistrzyni. Chociaż jak zawsze portret Willow wypadł lepiej, Gale tak się nie spodobała praca malarza, że połamała jego pędzel. Zaczął płakać. Kiedy Gale i jej kompan się ulotnili, Willow oddała Świni Malarzowi swój pędzel, po czym domalowała świński ryjek swojej dużej pracy, po czym pożegnała się ze swoim "uczniem".

Pojawienia

Ciekawostki

  • Przyjaźń jego i Willow jest pierwszym i jak dotąd jedynym przykładem przyjaźni ptasio-świńskiej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki