Fandom

AngryBirds Wiki

Świnia Kronikarz

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Świnia Kronikarz
ChroniclePigToons.png
Informacje
Umiejętność: Brak
Płeć: Samiec
Debiut: Love is in the Air
Świnia Kronikarz zwana też Świnią Washington - Świnia występująca tylko w Angry Birds Toons oraz Angry Birds Birdsonality na Facebooku. W komiksie Angry Birds Operacja Omlet zostało ujawnione, że Kronikarz zna historię wszystkich przedstawicieli swojego gatunku, lecz jest stary i niektórym trudno zrozumieć co mówi. To on zna wszystkie tajemnice Miasta Świn, lecz jest bardzo stary więc trudno się z nim porozumieć. Przyjaźni się z Świnią Profesorem. Jest przygłuchy i ma krótką pamięć, jak się okazuje w Angry Birds: Oficjalny Przewodnik.

Wygląd

Postać przypomina George'a Washingtona. Ma dosyć dziwny kształt jak na zielonego prosiaka. Charakteryzuje się ogromną peruką w siwe loki. Pulchne policzki nieco mu opadają.  Na ciele widoczne są liczne piegi i zmarszczki. Ma szaro-czarne brwi i małe okularki na nosie.

Biografia

Świnia Kronikarz debiutuje w odcinku Love is in the Air, gdzie udziela ślubu Królowi Świń i Kapuście. Później bawił się na ich weselu i zemdlał z przerażenia, gdy mąż zjadł żonę. Kronikarz powraca w odcinku Treasure Hunt, gdzie daje zadanie Hambo, a póżniej cieszy się z jego powrotu. W odcinku Party Ahoy! razem z Profesorem i Królem pił herbatę. W odcinku Joy to the Pigs Świnia Kronikarz kierował chórkiem, w Sir Bomb of Hamelot prowadził rycerski turniej, a w Bearded Ambition pomagał Królowi spełnić jego marzenie o brodzie, dając mu swoją perukę.

Występy w Angry Birds Toons

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Ciekawostki

  • Pojawia się na obrazach w poziomach Haunted Hogs.
  • Jest strażnikiem Pigory, starożytnego świńskiego prawa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki