Fandom

AngryBirds Wiki

Świnia Goliat

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze16 Udostępnij

Świnia Goliat
Świnia Goliat.PNG
Informacje
Umiejętność: Wielkość
Płeć: Mężczyzna
Debiut: Hamshank Redemption
Świnia Goliat - Świnia z odcinka "Hamshank Redemption". Obecnie znajduje się w świńskim więzieniu. Mimo surowego, groźnego wyglądu łatwo się wzrusza.

Wygląd

Goliat jest muskularny. Ma ciemnozielony odcień skóry. W niektórych miejscach na ciele znajdują się jeszcze ciemniejsze piegi. Postać ma dwa duże siekacze, oraz bliznę w pobliżu oka. Jego charakterystyczną cechą są krzaczaste brwi. Na głowie nosił kolorową czapkę. Ma nadgryzione prawe ucho i tatuaż w kształcie kotwicy, a także niestarannie wykonany napis o treści "Mama". * W Angry Birds Toons jest zbliżony wielkością do Terence'a.

Biografia

Goliath.png

Świnia Goliat

Nie wiadomo, za jaki czyn Goliat został skazany na więzienie. Podczas jednej z nieudanych prób ucieczki z celi Świnii Uciekiniera, więzień napotkał się na Goliata. Świnia próbowała wyskoczyć z więzienia. Kiedy zobaczył uciekiniera podszedł do ubikacji i wystraszył więźnia. Później został złapany podczas ucieczki i oglądał ucieczkę Uciekiniera. Później powrócił w odcinku Sir Bomb Of Hamelot gdzie walczył z Bombem na turnieju rycerskim. Wygrał, lecz nie przyjął nagrody udając martwego.

Występy w Angry Birds Toons

Ciekawostki

  • Jest jedną z największych, a także jedną z najbardziej muskularnych świnek

Więcej w Fandom

Losowa wiki