Fandom

AngryBirds Wiki

Świnia Dziecko/teorie

< Świnia Dziecko

673strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze58 Udostępnij

Tu wpisz wszystkie swoje teorie związane ze Świnią Dzieckiem.

Teoria Lubie Bendera

Według mnie Świnia Dziecko to kolejny El Porkador. Świnie go hodują, a gdy nie będzie Terenca, to go użyją i wykradną jajka.

Teoria Pawel1631

Według mnie Świnia Dziecko jest dzieckiem El Porkadora. Po jego umiejętnościach i wyglądzie to wnioskuje...

Teoria slodziak2014

Według mnie świnia dziecko jest młodszym bratem El Porkadora

TEORIA UŻYTKOWNIKA WIKI

Moim zdaniem świnia dziecko to el porkador który skurczył się w praniu.

Teoria innego użytkownika wiki co nie ma E-maila

Ja uważam że to jego syn co nazywa się Fatty Fat a Cyporkador nazywa się Fatrick Fat i ukrywa przed synem swoją tajną tożsamość. Oboje pochodzą z wioski świń w Meksyku a matka dziecka i żona ojca została w wiosce bo z jakiegoś powodu nie mogła jechać z nimi.

Teoria Bomb Birda:

Bez urazy dla wszystkich ale: CZY WY NIE ROZUMIECIE, ŻE TO FAT PIG? ODCINKI NIE MUSZĄ BYĆ W KOLEJNOŚCI CHRONOLOGICZNEJ I ŻE TO JEST ON POTWIERDZA NAWET ANGIELSKA WIKIA. TO JEST ON, NIE ŻADEN SYN, BRAT LUB NASTĘPCA. Dziękuję za uwagę.

Odpowiedź Rrogue'a

Bomb to jest teoria każdego nie narzucaj innym bo i tak nikt ci nie uwierzy, jak chcesz pisać to pisz tutaj bez capsa i nie w stylu "CZY WY NIE ROZUMIECIE" bo tu przedstawiasz tylko swoją opinię to co ty myślisz a nie żeby innym pisać itp. -_- zmień to trochę, bez capsu, i w stylu że np "To jest Fat Pig, odcinki nie muszą być w kolejności chronologicznej" itp. bo jak piszesz capsem wygląda jakbyś się darł i był wkurzony i jeszcze innym piszesz "CZY WY NIE ROZUMIECIE" i takie coś to nie teoria, wyłącz caps i zmień styl jakbyś przedstawiał własną teorię nie narzucając nikomu, i nie pisząc do nikogo, bo to nie jest po to żeby narzucać coś innym że nie rozumieją czy coś.

Rrogue

Teoria That's Angry Birds

Moim zdaniem to jest daleki kuzyn El Porkadora, który do dziś nie wie, że El Porkador stał się Cyporkadorem.

Teoria Hgorski6

Jest to młodszy El Porkador, a odcinek w którym wystąpił - piggies from the deep - wspomnieniem z jego dzieciństwa.

Teoria Piggiego Mc'Coola

Bobas Świnka w kostiumie El Porkadora.Prawdopodobnie się na nim wzoruje.Nie jest nim tylko jest jego fanem #1.

Teoria Ptaszynki66 aka Flockleader

Moim zdaniem to jest El Porkador,tylko mały.Racja,nie można się cofnąć w rozwoju,ale w bajeczkach jest to możliwe.

  • Ptaszynka66 aka 667-Flockleader

Teorie Muki10

Mam co do niego 2 teorie. Albo to jest kuzyn El Porkadora albo to jego siostrzeniec. Druga teoria to to, że jest to wielki fan El Porkadora i dlatego ubiera się w jego strój.

Teoria Miokol2004

Według mnie to jest Porkador, tylko taki zmieniony, dla urozmaicenia. Według mnie Porkador i malutki Porkadorek to jedna i ta sama postać. No bo przecież dla urozmaicenia zawsze można coś zmienić, ja na przykład też bym tak zrobił. Gdybym był w Rovio. I gdyby w ogóle było porządne Rovio Polska...

  • Miokol2004

Teoria Atomowego Hala

Moim zdaniem to brat El Porkadora ,

Teoria Termofora

Uważam, że Świnia Dziecko został stworzony przez Profesora za pomocą nowoczesnej technologii. To dziecko było wzorowane  na Grubym Prosiaku.

Teoria Mikusbombra

Ja myślę, że świnia dziecko nie ma nic wspólnego z El Porkadorem. Jest po prostu świnią, która się urodziła od jakiejś świni-matki i żyje tak samo jak każde dziecko. Nie trzeba kombinować.

Teoria Night Furia

A więc moim zdaniem, jest on albo małym El Porkadorem, albo jego młodszym bratem/kuzynem. Jeżeli na oficjalnych stronach Rovio będzie coś o tym, i potwierdzą czyjąś teorię, to wtedy będzie można opublikować ten artykuł. Na razie polecam zostawić to w spokoju ;/

Toothless_insignia.png Nigfur ;) Toothless_insignia.png Poczta do mnie Toothless_insignia.png Moje Smoki Toothless_insignia.png 17:45, lis 12, 2014 (UTC)

Teoria ZXYV'a

Jest wiele grubych świń , nie ? A to jest jedna z nich! Być może hodują sobie drugiego El Porkadora lub cyporkadora. no cóż jeśli świnie chcą mieć jajka to muszą mieć takich wiele !

Teoria Szymona1

Moim zdaniem to jest po prostu świnia która niema nic wspólnego z El Porkodorem.Dziękuje za uwagę.

Teoria 1086Kamil

Moim zdaniem to mógłby być El Porkador, tylko że cofnął się w czasie, jest mały i nie wie jak wrócić do przyszłości, ponieważ popsuł mu się wehikuł czasu przez jego grubość...(nie pytać o szczegóły)

Teoria AlexiejaS

Moim Zdaniem może to jego daleki kuzyn albo rodzina, brat syn itp. a dodatkowo tak jak mówił Muki może to być jego fan ;D

A po za tym spytajcie sie rovio ;D

Teoria Cesarza

To że ma podobne majtki nic nie znaczy. To poprostu świnia dziecko. Nie żaden Porkador.

Generał Grievous 17:32, kwi 21, 2015 (UTC)

Jestem za. 70px-Titanium_Zane.pngSzyMek 70px-Titanium_Zane.png 18:11, kwi 21, 2015 (UTC)

Teoria Cleo

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja uważam że świnia dziecko to sklonowana świnia z genami czlowieka i kosmity. Kosmici porwali niewiastę, Świnię  i wzięli od nich dna i wstrzyknęli swoje no i powstała Śwnia Dziecko które pojawilo się na ziemi.

NajnowszyyPodpisbyCleopatera.png Cleo | dyskusja 19:03, kwi 21, 2015 (UTC)

Teoria Świni Kaprala

Według mnie to dziecko tylko ukradło majtki El Porkadora, które się skurczyły w praniu. Dziękuję.

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Teoria Chucka123456

629.png

Moim zdaniem to El Porkador, tyle że miał wstrząs mózgu i cofnął się do dzieciństwa. W SpongeBobie w odcinku "Squid Baby" Skalmar miał taki uraz głowy i stał się niemowlakiem, więc jest to całkiem możliwe.

Btw, to tylko kreskówka!

Dziękuję za uwagę.

Teoria Rpiegusa

Według mnie Król wydał Profesorowi świń rozkaz, żeby sklonowano El Porkadora, a potem, żeby cofnąć go o jakieś 35 lat (wydaje mi się, że Cyporkador ma teraz gdzieś ok. 40). Świnie czekają, aż dorośnie i użyją go do wykradnięcia jajek.

Teoria Futki

Według mnie to tylko przypadkowa, gruba młoda świnia, która nie ma nic wspólnego z wykradnięciem jajek.

Lisiasty

Teoria Ranga

Zgadzam się z panem powyżej.

(Rang)

Teoria Milordus Gohanus Japoński

Według mnie to świnia. Jestem tego absolutnie pewien, ale czy ma coś wspólnego z Porkadorem... to zobaczymy!

Milordus Gohanus Japoński d' Milordus Gohanus Japoński

Teoria Czerwonego

Nikt nie wspomniał o wehikule czasu? Może angielska wikia nie kłamie? Może to jest stary jak świat odcinek? Przecież podobno jest z I-szej serii...

Teoria Cesarza Maksymiliana

Świnia Dziecko jest otyłe, a nie podobne do Cyporkadora, ponieważ jadła sobie tłuste i z dodatkiem cukru jedzenie, jak Garfield. To widać, gdy w Short and Special ( Nie dla dużych) spożywa lody towarzysząc małej zwykłej świni pragnącej przejechać kolejką górską.

Więcej w Fandom

Losowa wiki